• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Champagne

uppkorkat

Cartier
2-Faktor
Jag funderar på en "års" champagne som 30 års present till en bekant. Året jag siktar på är 1986, har försökt leta efter dryckesauktioner men utan någon större lycka. Någon som har ett tips som kan underlätta mitt letande, eller ja tips överhuvudtaget gällande årschampagne? :)
Tyska eBay brukar vara ett bra ställe att hitta äldre viner.
 

ErikGBG

Audemars
För mig handlar det mer om hur och var än vad. Jag njuter mer av en flaska för 1500kr på en klubb med mina vänner än en flaska för samma peng köpt på bolaget hemma trots att man får extremt mkt högre kvalité
image.jpg

image.jpg

image.jpg

Så här tycker jag om att dricka champagne
 

MartinGFX

Cartier
Auktionsdags igen, som vanligt mycket gott och som vanligt har man precis spenderat alla pengar på en resa... Vad ska ni andra klicka hem? Dompan från 93 i trälåda vore härligt då det är mitt födelseår, får se hur detta slutar.. :)
 
Topp