• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora tråden om Sinn

Moorflax

Patek
2-Faktor
En till fråga...kostar alla läderarmband lika mycket förutom alligatorbanden som är mkt dyrare? Får jag fråga hur mkt ditt gick på?
Hmm... 1200 pix för armbanden va? Så länge det inte är alligator.
Just den kombinationen som visas här ovan fanns på mini Basel.
Det var många som uttryckte sitt gillande om detta.
Läder på dykare är väl kanske lite sådär.... Men va 17, är det snyggt så är det snyggt!
WP_20170511_18_32_15_Pro.jpg
 
Tack för info!! :) Låter överkomligt.

Nää jag vet, kanske inte det första man tänker på.....en UX med läder lixom...men jag tänkte att det kunde va kul att bredda UX looken lite om det finns nåt som passar.

Hmm... 1200 pix för armbanden va? Så länge det inte är alligator.
Just den kombinationen som visas här ovan fanns på mini Basel.
Det var många som uttryckte sitt gillande om detta.
Läder på dykare är väl kanske lite sådär.... Men va 17, är det snyggt så är det snyggt!
WP_20170511_18_32_15_Pro.jpg
 

ironcastle

Patek
2-Faktor
Inget nytt under Sinn-solen för mig.
Kan bara konstatera att efter någon veckas ägande så är jag alltjämt mycket nöjd! Såväl klocka som länk motsvarar absolut förväntningarna. Den extremt följsamma länken är mycket behaglig. Dessutom är den härligt blingig :)
IMG_20170530_190339.jpg
IMG_20170530_190257.jpg
IMG_20170530_190559.jpg
 

turkojs

Cartier
2-Faktor
Börjar bli svettigt med läderband nu så beställde lite perlon från Eulit. Brun och grå känns bra, blå blev mindre bra :) Jo brun får sitta på ett tag. Men skulle nog ha ett svart också, tänkte att det skulle bli lite svart på svart men, jo ska nog ha ett svart också.

IMG_3839.jpg

IMG_3846.jpg

IMG_3849.jpg

IMG_3859.jpg
 

Wydestream

Panerai
2-Faktor
Börjar bli svettigt med läderband nu så beställde lite perlon från Eulit. Brun och grå känns bra, blå blev mindre bra :) Jo brun får sitta på ett tag. Men skulle nog ha ett svart också, tänkte att det skulle bli lite svart på svart men, jo ska nog ha ett svart också.

IMG_3839.jpg

IMG_3846.jpg

IMG_3849.jpg

IMG_3859.jpg
Snyggt med perlon! Vilken sida beställde du ifrån?
 

Hans Beck

Cartier
Gillar 103 st sa, men har svårt att tänka mig 17mm tjocklek. Nån som vet om man kan beställa solid caseback och byta? Har fått för mig att den ska va tunnare.
 

Moorflax

Patek
2-Faktor
Gillar 103 st sa, men har svårt att tänka mig 17mm tjocklek. Nån som vet om man kan beställa solid caseback och byta? Har fått för mig att den ska va tunnare.

O

Om du beställer direkt från Tyskland så fixar dom det om du ber om ändring. Men jag vet inte hur mycket det kostar.

Kolla här!
http://www.sinn.de/en/Modell/103_St_Sa.htm
35 euro kostar det att slippa fönstret. Värt varenda öre om du frågar mig. :)
Jag är helt övertygad om att @ERIKSON URHANDEL fixar det om du beställer via dem. Blir också lättare vid eventuell service och reklamationer.
 
Topp