• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora vintage kronograftråden

PJW

Audemars
2-Faktor
När vi ändå är inne på Croton/Nivada och "Chronomaster"-boetterna.
IMG_6033.JPG
 

frere

Audemars
2-Faktor
Bra hugget @ANALOGUE , jag gjorde misstaget att jobba efter lunch och sen var det ju för sent:)

Jag tycker att den är värd ett nos tropic! 19 mm är ganska vanliga och stilen är ju helrätt på en fin dykarchrono. Sen jag köpte ett tropic sport till denna har jag inte känt behov av bandbyte en enda gång:
IMG_1960.JPG
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Bra hugget @ANALOGUE , jag gjorde misstaget att jobba efter lunch och sen var det ju för sent:)

Jag tycker att den är värd ett nos tropic! 19 mm är ganska vanliga och stilen är ju helrätt på en fin dykarchrono. Sen jag köpte ett tropic sport till denna har jag inte känt behov av bandbyte en enda gång:
IMG_1960.JPG
Tack! Let the hunt begin :)
 

ANALOGUE

Patek
2-Faktor
Bra hugget @ANALOGUE , jag gjorde misstaget att jobba efter lunch och sen var det ju för sent:)

Jag tycker att den är värd ett nos tropic! 19 mm är ganska vanliga och stilen är ju helrätt på en fin dykarchrono. Sen jag köpte ett tropic sport till denna har jag inte känt behov av bandbyte en enda gång:
IMG_1960.JPG
Tack!
Ett sådant anländer på tisdag-ish. Tack @eriksson850 :) Så nu ska jag bara hitta ett blått också ;)
 
Senast ändrad:
Topp