• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Harley

Omega
IMG_6329.JPG
Precis hemkommen fr Sys.bol. Beställde en Box ( tack för tips & hjälp @Hebbe ). Skulle ta 9dgr, tog 4. Blir en provsmakning av den imorgon.
 

Harley

Omega
IMG_6359.JPG
IMG_6358.JPG
Mmmmmm God! Men Även om jag inte gillar För rökig whisky så kunde denna haft bara en liten gnutta mer rök.
Gjorde dock en tabbe.. tog en ganska stor klunk SEN kände jag att den var 46%! Ett par droppar vatten i & det blev perfekt!
 
State of the collection. :D

Kronjuvelen är väl den 27 år lagrade Laphroaigen som gömmer sig där bak. Destillerad samma år som jag är född. :)
Tyvärr dricker jag inte så mycket och har begränsat antalet flaskor för att samlandet inte ska balla ur... Så nu lär det inte handlar mer på ett tag efter att jag var i England med jobbet förra veckan och fick med mig PX-laffen och en Jack Daniels(mest för att den var så jäkla billig...) hem. :)

20161207_214532.jpg
 
Topp