• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den stora Whiskytråden

Hebbe

Ki-Adi-Mundi
2-Faktor
Here we go!
IMG_9237.JPG
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Jag gillade ju Macallan som du rekommenderade förut
Är glengoyne liknande ?
Yes! Glengoyne kommer du uppsakatta men se till att köpa 21åringen. De yngre är i mitt tycke inte i närheten.

Nu har 21åringen haft en rejäl prisutveckling. Det var inte länge sedan man kunde köp den för 899kr (nu 1151kr) på SB. Du kan fortfarande hitta den på flygplatser/båtar till bra pris.
 

Gräsanden

Cartier
2-Faktor
  • Like
Reactions: Wi

Wi

NLA
2-Faktor

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Will do!
Verkar som att systemet inte tar in den nå mer. Försökte beställa till mitt bolag men det går inte. Tur nog hade grannbolaget ett par flaskor kvar :)
Jodå, gick alldeles utmärkt att beställa.:) (Gjorde precis en beställning, enligt info 190 st kvar i webblagret).
 

Vintage92

Audemars
2-Faktor
Även jag är ett stort fan av japansk whisky. Riktigt tråkigt att åldersangiven whisky från Japan har blivit så sällsynt/dyrt och att vi i Europa nu får mestadels NAS (no age statement) whisky därifrån.

Köpt denna för ca 1år sedan. Ska tydligen inte vara så jättebra menmen :D

IMG_2974.JPG
 

Wi

NLA
2-Faktor
Jodå, gick alldeles utmärkt att beställa.:) (Gjorde precis en beställning, enligt info 190 st kvar i webblagret).

Jaså?
Märkligt! Förra veckan var det slut på centrallagret och inte möjligt att beställa enligt systemet brommaplan. Svårt att se att webblagret är ett annat lager men men..Kul att det gick att få tag i
 

Harley

Omega
Tog en promenix ner till det lokala Systembolaget & hade spetsat in mig på en Nikka. Blev så sugen på att testa efter allt prat om japansk whisky.
Men, såklart var dom slut Just i den butiken. :banghead: Så får hålla mig till nästa helg istället, & ta en ur whiskyskåpet hemma istället.
 

Harley

Omega
Blev en runda ner till sys.bol för att beställa en Nikka, & samtidigt impulsköpte jag denna. Så får se strax hur den smakar.Trevlig helg på er alla, fellow ks'are!
IMG_7560.JPG
 
Topp