• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den ultimata livsstilsfrågan...

Vad väljer du (se inlägg för specifikation av alternativen)?


  • Totala väljare
    108

Spindel

KS vulkanolog på Island
...frågan som redan de gamla Grekerna diskuterade under filosofiska diskussioner.

Det är frågan som föranledde både första- och andravärldskriget.

Men luras inte, det finns ett rätt och ett fel svar i frågan. Nedan anges alternativen där just du tvingas bekänna vilken sida du står på.

Omröstningen sker öppet för att världen hädan efter skall veta vilken sida du står på. Kan du inte stå för ditt val rösta ej.

TS kommer rösta vid senare tillfälle (inom 5 dagar) då han sitter inne med kunskapen om vad som är rätt val.




Vad är godast?

Alternativ 1: Coca Cola

Alternativ 2: Pepsi Cola
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Jag vill bara mana till ordning i tråden, försök att minimera den kolaterala skadan av de oundvikliga flamewars som dyker upp av detta mycket alvarliga och viktiga livsstilsval.

Jag ser redan nu att några svarat fel och andra svarat rätt på frågan.
 
  • Like
Reactions: jhm

meo_swe

Audemars
Att ha ett märke vara slogan i stort sett är "funkar det med Pepsi?" Ger väl en fingervisning vart gemene man står.
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
image.jpg
 

MBx

Cartier
Enklaste frågan på denna sidan millenieskiftet!:) Coca Cola så klart.:smug:

Numera dricker jag sällan läsk men en iskall Coke en varm sommardag är oslagbart!:cool:
 

maxmol

Panerai
Som du märker är frågan inte så enkel. Olika länder har olika sockerhalt i pepsi och cola. Sedan har du ju spektrat av light-läsker att betrakta. Där tar pepsi lugnt hem alla priser med Pepsi Max.
 
Topp