• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Den ultimata livsstilsfrågan...

Vad väljer du (se inlägg för specifikation av alternativen)?


  • Totala väljare
    108
image.jpg


/thread.
Även om jag själv inte druckit läsk på över 1 år.. :D
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Jag har alltid druckit Coca-Cola, men efter ett halvår där inte ens minsta lilla droppe av Coca-Cola fanns att uppbringa gick jag över till Pepsi istället. Därmed inte sagt att någon är godare, (bra formulering för att undvika frågan på va? ;) )men jag gör det av gammal vana.
 

M.L.

Vacheron
2-Faktor
Dricker Cola sällan, och kan jag välja tar jag Coke. Men den bästa läsken var Fanta Black Orange (som går att blanda till själv, ungefär 4 delar Cola, 1 del Fanta).
 

Spindel

KS vulkanolog på Island
Den allvetande TS:en har nu röstat.

TS kan även konstatera att i skrivande stund har 75 % av KS fel, för ja detta är en fråga där man kan tycka fel.

Oberoende och opartisk forskning, i form av The Pepsi Callange, som pågått i 30 år stöder även TS. Forskningen har visat att mer än 50 % av forskningsobjekten tycker rätt vid blindtest, detta trots att 63 % anger att de tycker fel vid enkätundersökningar.
 

MBx

Cartier
Den allvetande TS:en har nu röstat.

TS kan även konstatera att i skrivande stund har 75 % av KS fel, för ja detta är en fråga där man kan tycka fel.

Oberoende och opartisk forskning, i form av The Pepsi Callange, som pågått i 30 år stöder även TS. Forskningen har visat att mer än 50 % av forskningsobjekten tycker rätt vid blindtest, detta trots att 63 % anger att de tycker fel vid enkätundersökningar.

Du har fel!:cool: Den "opartiska" (The Pepsi Challange!?) "forskningen" också.:cool:

75 % av de röstande på KS har rätt - känn dig slagen!;)
 
  • Like
Reactions: jhm

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Den allvetande TS:en har nu röstat.

TS kan även konstatera att i skrivande stund har 75 % av KS fel, för ja detta är en fråga där man kan tycka fel.

Oberoende och opartisk forskning, i form av The Pepsi Callange, som pågått i 30 år stöder även TS. Forskningen har visat att mer än 50 % av forskningsobjekten tycker rätt vid blindtest, detta trots att 63 % anger att de tycker fel vid enkätundersökningar.
Tråden kändes rätt Sheldon Cooper från början (vilket förmdligen är den bästa kompplimang jag gett en man) men...

Obeoende och opartisk = The Pespi Challenge!?!?!?
Kom igen... :p


Jag hade för övrigt rätt. Trocadero rockar!
 

Jonte73

Audemars
Blandat med? ;)

Att blanda i munnen är fortfarande att blanda även om man kör höger vänster så som folket i norr gör ;)
Skall du snacka höger vänster dricka har du kommit rätt!
Joråsåatt här har du en tvättäkta norrlänning serru.
Vi blandar alltid med trocca eller fanta när vi kör höger vänster :)
Oavsett om vi sitter i bil eller båt .
Frågor på det ?
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Bör ju nämnas att folk ofta väljer Pepsi i smaktester. Detta för att Pepsi har en sötare smak, i små mängder är det då mer tilltalande. Men i större mängder så blir det andra bullar!
 

nissehult

Patek
2-Faktor
Pepsi. Alltid Pepsi. Skulle det i och för sig vara riktigt varmt en sommar så fungerar päronsoda.

Och inget Light, Max, Life, Zero, eller vad de nu kan hitta på för tokigheter.
 

Rojalisten

Panerai
Pepsi dricker man på pizzerior, Coca cola kör man till vardags =) När man bodde i Tyskland körde man Afri cola och rökte weed, kanske den bästa mixen av dom alla!

Ni har väl hört, "Super-sexy-mini-flower-pop-op-cola – alles ist in Afri-Cola"

afri01.jpg
 
Topp