• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dessa Rolex priser är oroväckande låga...

Luckyluciano

Ninjasköldpaddan
2-Faktor
Har säljaren några referenser? Står ingenting om trusted seller eller liknande. Enda som locka prismässigt var SDn i mina ögon men om det var ex. suben du var ute efter så finns det en till salu i svensk butik för 26400. Slitet skick dock :)
 

ScubaKing

Audemars
Har säljaren några referenser? Står ingenting om trusted seller eller liknande. Enda som locka prismässigt var SDn i mina ögon men om det var ex. suben du var ute efter så finns det en till salu i svensk butik för 26400. Slitet skick dock :)


Ja detta är en fysisk uraffär i Nederländerna med gott omdöme. Jag tyckte bara priserna var låga om man jämför med andra. Speciellt på den med "meters first". Ja det var Suben jag var sugen på, en standars sub. Vilken butik var det du tänkte på?
 
Topp