• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det är detaljerna som gör det.

easy rider

Brüno
2-Faktor
Det är det ju faktiskt, höjer hela klockan. Stort tack till TorNet som återigen varit väldigt behjälplig.
IMG_5485.jpg
IMG_5486.jpg
 

Tuktuk

Patek
2-Faktor
Nu har jag ju köpt ett jättefint mocka av easy rider till min DJ, men vart får jag tag på ett Rolex metallspänne?
 

easy rider

Brüno
2-Faktor
Kul gensvar för ett spänne, tackar!

Jag har jagat sen jag köpte Autavian och det är inte helt lätt. Finns en amerikan som säljer re-editionspännen för runt 1000kr på ebay. Något dyrt för dessa har jag fått förklarat för mig.
"Riktiga" vintagediton kostar huggorm, var med och budade på ett men det slutade högt, runt 2500kr.

Fick så ett pm för några dagar sen av kronografkungen TorNet om att en fransman återigen sålde till bra pris på bukten, så då hann jag först.

Jag håller dessa spännen väldigt högt gällande utseende och känsla. Kom i en liten märkt Heuerpåse också vilket känns nördigt kul.
 
Topp