• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det är något speciellt med 116520

Knight

Cartier
Trodde aldrig jag skulle säga det, men 116520 med vit tavla skapar ha-begär. Övertygad om att jag hade gillat borstade mittlänkar och case bättre, även om jag tycker att oyster kommer undan med det.. Släng på SubC's lås och glidelock så är jag helt såld.
 

Vincent

Cartier
har en princip att jag måste ha datum på mina klockor men just den här får mig att börja bryta mot min enda regel, då har dom skapat en ganska bra design om ni frågar mig.
 

n1tro

Panerai
Testade båda på Rob E häromdagen.
Choklad varianten är sjuk snygg!!


ImageUploadedByTapatalk1417880246.474805.jpg


De hade inne en stålis mao?
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
116520 är en mångsidig klocka och den perfekta OWG-klockan för min del. Har dock haft förmånen att testa både 116515 och 116505 och där snackar vi wrist presence.
 

par

Patek
2-Faktor
Jag tycker det absolut bästa med 116520 är storleken/måtten och proportionerna. Är nog den klocka jag tycker har mest perfekt storlek.

En annan intressant detalj är att chokladaraben och platina(dvs alla med keramisk ring) har en annan boett än de andra. Ska nästa gen stål få samma? Vem vet
 

n1tro

Panerai
Jag tycker det absolut bästa med 116520 är storleken/måtten och proportionerna. Är nog den klocka jag tycker har mest perfekt storlek.

En annan intressant detalj är att chokladaraben och platina(dvs alla med keramisk ring) har en annan boett än de andra. Ska nästa gen stål få samma? Vem vet

Jasså är boetten annorlunda? Det visste jag inte. På vilket sätt? Mer åt sub-c hållet?
 
Topp