• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det är skillnad på folk och folk tydligen

Jakobb

Vacheron
2-Faktor
Connoisseur? Red Carpet? Får obehagliga vibbar av stekare uppe på Gärdet med röda byxor av den här tråden.
 

Boris Balkan

Fark you!
Kolla lägenhetspriserna på söder...Stenkastning måste betala bättre än man tror?

Jag har ingen aning om vad du eller andra tror i det här avseendet. Men nu var det inte så att jag påstod av att alla som bor på Södermalm är stenkastare. Jag frågade om stenkastarna på söder gör Jakobb varm inombords. Det kan röra sig både om folk som bor på Södermalm (det finns hyresrätter kvar om det nu verkligen är så att inkomst är avgörande för stenkastarstatus) och i förorterna som sympatiserar med stenkastarfrågor och livsstil. Om du nu tittar på nästa power point bild... :woot:
 

Whedda

Rolex
Jag har ingen aning om vad du eller andra tror i det här avseendet. Men nu var det inte så att jag påstod av att alla som bor på Södermalm är stenkastare. Jag frågade om stenkastarna på söder gör Jakobb varm inombords. Det kan röra sig både om folk som bor på Södermalm (det finns hyresrätter kvar om det nu verkligen är så att inkomst är avgörande för stenkastarstatus) och i förorterna som sympatiserar med stenkastarfrågor och livsstil. Om du nu tittar på nästa power point bild... :woot:

Det var ett skämt...Menade mest att det bor människor med samma inkomst och tillgångar på Söder som på Gärdet idag.

våldsamma extremister lämnar mig kall oavsett vilken del av färgskartan de representerar.
 

Boris Balkan

Fark you!
Det var ett skämt...Menade mest att det bor människor med samma inkomst och tillgångar på Söder som på Gärdet idag.

våldsamma extremister lämnar mig kall oavsett vilken del av färgskartan de representerar.

Jag är inte gravallvarlig heller. :angel:

Yes, extremister av alla varianter suger hästp*nis. No argument there.
 

Bodén

Panerai
Känns som det kommit lite grumligheter i kristallkulan. :)

Vad kan jag säga? Sist jag tittade i den uppenbarade sig detta:

JfjieSU.jpg


Jag kastade ett skynke över den, och nu står den bara där och väser fruktansvärda saker om klockor och höginkomsttagare. :)

Karriären som medium är därmed över för undertecknad.
 
Topp