• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det blev en beställning ändå..

Apansson

Torpare
På en Omega-dress, föga förvånande. Ref 424.53.40.20.03.001 (varför har de så långa refnummer?!)
lyr63Lg.jpg

Hämtas ut senast 25/4, så någonstans där kan ni väl förvänta er en paketöppning med sketna mobilbilder.
Stort tack till Richard på Erikson urhandel i sumpan för snabb och bra affär!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Den va ju rackarns boring, men grattis till att det verkar lösa sig nu!
 

Apansson

Torpare

Ministern

Founder
2-Faktor
Stort grattis om du lyckas och hoppas du blir lycklig! Själv tycker jag klockan är en styggelse och hoppas du kommer till sans och att någon av de äldre här kan lära dig.

Ha en trevlig kväll!
 

Apansson

Torpare
Stort grattis om du lyckas och hoppas du blir lycklig! Själv tycker jag klockan är en styggelse och hoppas du kommer till sans och att någon av de äldre här kan lära dig.

Ha en trevlig kväll!
Haha, jag tycker den är fantastisk. Jag har insett att jag har lite annorlunda smak än majoriteten här, kanske är det min ringa ålder, eller så är det bara så att jag är lite konstig. Har dock funderat på detta ett antal månader nu, så jag blir nog nöjd ska du se! God afton!
 

plexan

Cartier
Haha, jag tycker den är fantastisk. Jag har insett att jag har lite annorlunda smak än majoriteten här, kanske är det min ringa ålder, eller så är det bara så att jag är lite konstig. Har dock funderat på detta ett antal månader nu, så jag blir nog nöjd ska du se! God afton!
Mycket bra att du köper det DU gillar! Fortsätt så, finns nog tyvärr många klockintresserade som inte vågar det och köper det som andra gillar så att säga.


Sent from my iPhone using Tapatalk
 

par

Patek
2-Faktor
Vad är tyngden på den? Som någoon skrev så är ju priset lågt med tanke på guld
 
Topp