• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det blev en beställning ändå..

Malakias

Friends of KS
2-Faktor
Har kanske också skum smak, men jag tycker att den där ser satans vacker ut, fantastisk dressare. Ser fram emot paketöppningsbilderna!
 

Sond

Patek
Lyckades tidigare gilla någon som var kritisk. Det var helt fel. Klockan är fin och jag gillar starkt TS målmedvetenhet och självständighet!
 

newk15

Cartier
Jag har alltid haft lite svårt att ta till mig trefärgsklockor, fast i mitt fall gällde det en Orient Star med svart urtavla, boett av gulddublé och brund armband som jag ville tycka om. Ser fram emot uppackningen!
 

Apansson

Torpare
Vad är tyngden på den? Som någoon skrev så är ju priset lågt med tanke på guld
Jag har absolut ingen aning! Den är ganska lätt. Dock 39.5mm stor, men jag trivs med det!
Har kanske också skum smak, men jag tycker att den där ser satans vacker ut, fantastisk dressare. Ser fram emot paketöppningsbilderna!
Den är bättre irl än på bild, alla dessa datorgenererade bilder får urtavlor etc att se väldigt märkliga ut. Vi får se om mobilkameran kommer göra den rättvisa...
 

Apansson

Torpare
Blått/guld/brunt går fint ihop, men romerska siffror är inte min kopp te. Finns det utan?
Hmm, jag tror att det finns vissa modeller med ljus urtavla som har isade stavindex. Dock jävligt oklart eftersom Omega verkar ändra i sortimentet oftare än jag byter byxor. Jag gillar romerska siffror, tycker det är rätt elegant, och en bra skillnad/kontrast mot PO som har arabiska. :)
 

Asplund

Patek
2-Faktor
Skönt att höra. Hoppas du blir nöjd!

Som tidigare redan sagts, kul att du kör ditt race!!!

Inte min kopp te heller men det ska du så klart skita fullständigt i :)
 

Apansson

Torpare
Skönt att höra. Hoppas du blir nöjd!

Som tidigare redan sagts, kul att du kör ditt race!!!

Inte min kopp te heller men det ska du så klart skita fullständigt i :)
Jag vet att jag kommer bli nöjd! Jagat efter liknande ur i 4 månader nu ungefär, många funderingar och missöden på vägen.. Det här kommer bli kalas! Kan vara läge att inhandla ny kavaj dock, men det kändes helt klart viktigare att ha ett kavaj-ur först...
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Kör hårt Apis, så länge du är nöjd så är jag nöjd :D! Hoppas det går smidigare med denna omega än förra, Mokej!
 
Topp