• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det blev en smart sommarklocka. Eller halvsmart.

niclashill

Cartier
Extremt många som hoppar in på smartwatch-tåget nu. Vissa kör helsmart (Apple et al), medan andra kör halvsmart (Acitivite, Mondaine och nedan). Vad säger ni - hoppar ni på smarttåget?

Själv ville jag ha en vit kompanjon till min SD 16600 i sommar. I väntan på Mondaines fantastiska Helvetica smartklocka blev det nedan (lånad bild):

Nevo-smart-watch-13.jpg



Safirglas, extremlång batteritid, inget tjafs och endast 2,5kkr. Kan nog bli lite kul.
 

jhm

Panerai
Läcker! Inte minst priset upplevde jag som ganska fantastiskt för en dylik klocka. Kommer det någon form av review när du haft den ett tag? :)
 

OskarK

Vacheron
2-Faktor
Helt klart en tilltalande design. Vet dock fortfarande inte om jag skulle behöva notiser på handleden...men ska man testa något så ser den ut att vara ett trevligt alternativ :)
 
Topp