• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det blir aldrig som jag tänkt mig! (Paketöppning)

JohanHLM

Rolex
Var fast beslutsam att nästa inköp skulle bli en DJ tills jag frågade frugan vad hon tyckte. "Tråkig gubbklocka som är alldeles för liten" blev svaret vilket etsa sig fast i min hjärna. Började så smått sakna min Snowflake och då dök denna upp som ett bra alternativ :)

WFuUs09.jpg
 
U

urinvånaren

Guest
Nu kan hon ju inte säga att "den är för liten" bådar ju gott inför kvällen? Grattis kanonsnygg!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Stort grattis! finfin... Det enda som håller mig tillbaka är det faktum att den är av Titan...
 

JohanHLM

Rolex
Stort grattis! finfin... Det enda som håller mig tillbaka är det faktum att den är av Titan...
Om det är pga. vikten anser inte jag att det är något problem, den är precis lagom tung. Är det pga. lystern går det ju inte att göra så mycket åt det men jag tycker titanet gör sig riktigt bra mot den matta tavlan och inlägget.
 

JohanHLM

Rolex
En datejust blir ALDRIG för liten. Vet inte hur många gånger jag måste säga det.

Men en Pelagos är inte dum heller. Grattis!
Jag hittade ingen DJ jag gillade till rätt peng så det jag skrev ovan är inte riktigt hela sanningen. Blir troligtvis en DJ längre fram ska bara bestämma mig för ref. samt om det ska bli I eller II.
 

JayJay

Rolex
Min fru sabbade ett inköp av en GS jag hade tänkt köpa genom o säga att den var gubbig. Inte kul. M a o vet jag iaf hur den biten känns. Hur som helst grattis till nya dinkan!
 

Rber

Audemars
2-Faktor
Grattis Johan! Hoppas denna får stanna över sommaren.;) Jag gillar denna riktigt mycket också!
 
D

Deleted member 1265

Guest
Var fast beslutsam att nästa inköp skulle bli en DJ tills jag frågade frugan vad hon tyckte. "Tråkig gubbklocka som är alldeles för liten" blev svaret vilket etsa sig fast i min hjärna. Började så smått sakna min Snowflake och då dök denna upp som ett bra alternativ :)

WFuUs09.jpg
Shit vad snygg den var! I det ljuset just, supersnygg!!!!
 
Topp