• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det finns en fördel med rektangulära ur

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
image.jpg
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Är det inte uppenbart? Man får plats med jättemånga ur på handleden.

teoretiskt kan man ju knäppa på sig 5 runda klockor också. med det sagt gillar jag fortfarande dina klockor, sen om det är en fördel att kunna bära så många på en och samma gång, jaa det är en subjektiv åsikt :)
 

Aurum

Harsh but fair
2-Faktor
teoretiskt kan man ju knäppa på sig 5 runda klockor också. med det sagt gillar jag fortfarande dina klockor, sen om det är en fördel att kunna bära så många på en och samma gång, jaa det är en subjektiv åsikt :)
Hehe, enligt mina egna noga kontrollerade studier är rektangulära ur klart mer yteffektiva på handleden. Doch gillar jag inte att repa mina ur annars hade jag föredragit detta framför extraarmband...
 

Fabian

Patek
2-Faktor
För mig är det en fördel. En snygg klocka är bättre än en mindre snygg.

du förstår inte min poäng. när något är fördelaktiv betyder det att något annat inte är det. om du säger att rektangulära ur är snygga och det är en fördel, betyder det samma sak som att runda klockor inte är det. och där tar svenskalektionen slut och vi kan enas om att Aurum har fina rektangulära ur.
 

vaniljglass

Nisse på lagret
2-Faktor
du förstår inte min poäng. när något är fördelaktiv betyder det att något annat inte är det. om du säger att rektangulära ur är snygga och det är en fördel, betyder det samma sak som att runda klockor inte är det. och där tar svenskalektionen slut och vi kan enas om att Aurum har fina rektangulära ur.

Svensklektionen* ........... :)
 

Carolin

Cartier
du förstår inte min poäng. när något är fördelaktiv betyder det att något annat inte är det. om du säger att rektangulära ur är snygga och det är en fördel, betyder det samma sak som att runda klockor inte är det. och där tar svenskalektionen slut och vi kan enas om att Aurum har fina rektangulära ur.
Slut för idag tack för idag. Låter härligt att vi enas om att Aurums ur är fina. :happyhappy:
 
Topp