• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det här går ju inte att argumentera emot!

TouchingEvil

Cartier
Visst är det så, ligger nu med trasor i soffan är är sådär lagom sliten sen helgen

image.jpg
 

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Ur artikeln: ".......kom det in en man i butiken som såg ut som en blandning mellan en uteliggare och en a-lagare. Vi frågade vad vi kunde hjälpa honom med och han svarade att han ville titta på en Rolex klocka."

Måste varit någon från KS! Vilken KS'are var det? Träd fram! :)
 

JaTack

Rolex
2-Faktor
Gjorde två Google-sökningar på person wearing Seiko och person wearing Rolex. Fick upp bilder på två kända personer.

image.jpg
image.jpg



Behöver jag skriva vem som bar Seiko?
Jag gissar på att grabben som inte hade råd med en tändare har köpt en Rolex.
Mannen med Seikon hade till och med råd att köpa halsband och en väldigt fräsig tröja.
 

Korsvold

Omega
Skulle jag någon gång gå och köpa en Rolex över disk så skulle jag nog banne mig gå dit i högtidsdräkt, precis som vid andra stora ögonblick i livet.
 

Jonulf

Audemars
2-Faktor
Jag drömde att jag hade en Seadweller Dubble red som jag hade glömt bort att jag hade. Slängde den på armen och tänkte va fan har jag inte använt den här för? Allt kändes så rätt!

Måste kännas så som i min dröm att ha en Rolex:angel:
 
Topp