Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Det kom ett brev.....

Diskussion i 'Diskussion' startad av Richispice, 5 maj 2015.

1. Richispice
    Trådstartare

Richispice Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Blev för en tid sedan sugen på att testa ett nytt gummi till min Citizen Aqualand. Efter att den legat i en låda i många år så bestämde jag mig för att byta batteriet och ha den som sommarbeater.

Mycket har dock hänt sedan dess. Auqualanden hamnade hos en ny ägare och in har det kommit en ny Citizen i form av en NY0045.

Jag hade rent av glömt bort gummiarmbandet jag beställde på Ebay, när det igår låg på hallgolvet när jag kom hem från jobbet.

Då Aqualanden nu är borta så testade jag bandet på 556:an och det blev bra tycker jag.

Tycker även att 11kr inkl frakt är ett superpris. Får se hur länge det håller. Oavsett tycker jag det kan ses som en bra affär.

almeyero, paradis, jabla och 5 andra gillar detta.
  2. denjohan

denjohan Friends of KS

Är det bekvämt? Har själv lurat på den där modellen, men undrat om det är skönt att ha på eller om det är att vira ett bildäck runt armen?

3. Richispice
    Trådstartare

Richispice Friends of KS

Från:
    Stockholm
    Jag tycker att det är överraskande bekvämt, inte stelt alls.

4. cultshit

cultshit Friends of KS

Från:
    Stockholm
    11kr på eBay känns bättre än 100kr på K&S.

Jonaz och Richispice gillar detta.
Mårtenssons ur Brookfield