Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Det kom ett LITET paket

Diskussion i 'Diskussion' startad av fredrik!, 16 juli 2013.

1. fredrik!
    Trådstartare

fredrik! Stadsbo

Idag kom ett paket jag egentligen inte hade väntat.

Det var ett litet brev..

Ivrigt öppnande

Vad kan detta vara?

Se där, ett orginalband från certina..

Tyvärr missade jag att spännet var guld i min iver eller alternativt för liten skärm på mobilen, men vi provar montera det iaf

Detta var alltså Masterkiller's loppisfynd här i veckan. Morfars ärva klocka som legat sedan orginalbandet gick sönder är ytterst tacksam.

Tyvärr som ni såg missade jag helt att spännet var guldfärgat. Men vad gör det om hundra år, nu kan jag iaf använda klockan i väntan på att finna ett nytt spänne.

Återigen, tack masterkiller!

Bojke, vonbahr och Rille gillar detta.
  2. Affe

Affe Una vida loca

Från:
    En annan del av Söping
    Trevligt band, men det är bara gulddublé så det borde inte vara så svårt att polera till stål. Lite autosol borde hjälpa...

Mårtenssons ur Brookfield