• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det kom ett LITET paket

fredrik!

Cartier
Idag kom ett paket jag egentligen inte hade väntat.

Det var ett litet brev..

NKprZpO.jpg


Ivrigt öppnande
CJiN8Ls.jpg


Vad kan detta vara?
NJ0GNvd.jpg


Se där, ett orginalband från certina..

Fcfv5pc.jpg


Tyvärr missade jag att spännet var guld i min iver eller alternativt för liten skärm på mobilen, men vi provar montera det iaf

U3XIsfw.jpg


Detta var alltså Masterkiller's loppisfynd här i veckan. Morfars ärva klocka som legat sedan orginalbandet gick sönder är ytterst tacksam.

Tyvärr som ni såg missade jag helt att spännet var guldfärgat. Men vad gör det om hundra år, nu kan jag iaf använda klockan i väntan på att finna ett nytt spänne.

Återigen, tack masterkiller!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Idag kom ett paket jag egentligen inte hade väntat.

Det var ett litet brev..

NKprZpO.jpg


Ivrigt öppnande
CJiN8Ls.jpg


Vad kan detta vara?
NJ0GNvd.jpg


Se där, ett orginalband från certina..

Fcfv5pc.jpg


Tyvärr missade jag att spännet var guld i min iver eller alternativt för liten skärm på mobilen, men vi provar montera det iaf

U3XIsfw.jpg


Detta var alltså Masterkiller's loppisfynd här i veckan. Morfars ärva klocka som legat sedan orginalbandet gick sönder är ytterst tacksam.

Tyvärr som ni såg missade jag helt att spännet var guldfärgat. Men vad gör det om hundra år, nu kan jag iaf använda klockan i väntan på att finna ett nytt spänne.

Återigen, tack masterkiller!

Trevligt band, men det är bara gulddublé så det borde inte vara så svårt att polera till stål. Lite autosol borde hjälpa...
 
Topp