• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det kom ett paket. Keeper for life?

Isodor

Audemars
Grattis. Har en likadan. Kul att du valde no date. Lägger man dom sida vid sida så är den verkligen mycket mer elegant även om datum kan vara praktiskt..
 

galácticon

Patek
2-Faktor
Okej.. Vet inte hur detta gick till, men här sitter jag med en Rolex. :nailbiting:
Har under en period surfat runt efter den perfekta keepern, varit inne på årsklockor, månklockor.. ja.. det mesta!
Kollat runt på K&S och pratat med en hel del trevliga personer om eventuella affärer.
Förra Fredagen styrde företaget kursen mot Sveriges framsida Göteborg, och jag såg då möjligheten att klämma på de klockor hos Bergström som jag suktat så mycket efter, Tudor Pelagos.. Exp 214270 samt Sub 114060.
Träffade även vaniljglass och klämde på hans fantastiska 114060! Viss tidspress och velande angående val av klocka så blev det ingen affär då.

Dagen efter får jag ett pm från Compiss som meddelar mig att han har en sprillans Pelagos till salu, jag blir klart intresserad!
Vi pratar ett tag om priser men jag velar lite mycket och klockan blir snabbt såld till någon annan.

MEN! Compiss har ju även en ny 114060 till salu, och efter ytterligare lite prat om priser och velande så slog jag näven i bordet och slog till! Så här är den.. Rolex Submariner 114060! :cigar:

XkMLQjD.jpg

7E5XjmS.jpg

3zedpaY.jpg

SX8DwCR.jpg

89RnD7m.jpg
Snyggt!
 
Topp