Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Det låg ett paket och väntade...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Sond, 1 juli 2013.

1. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

Sedan var det ett paket till. Ni känner igen er va'?

Till slut dök en låda upp.

Min första Orangea klocka.

Passar bra.

Riktigt bra.

En Seiko Diver's SKX011J1. En klocka jag i snart två år funderat på att köpa. Nu blev det gjort och första intrycket är kanon. Jag var främst ute efter klocka med orange tavla och färgen var exakt så som jag hade önskat mig. Orange kan ju se ut på olika sätt..:) Ska jag precisera vad jag var ute efter var det en klocka med orange tavla, gummisnodd, vattentät och inte allt för dyr. Vill ha den som alternativ för fritidsaktiviteter som leka med barnen, fika med grannar, bada på max två meters djup och grilla..;)

Vill också tacka de här som vägledde mig en natt och morgon när det var dags för köp. Tack!

Bojke, yonsson, Denke och 2 andra gillar detta.
  2. gruby

gruby Friends of KS

Schysst beater nu till sommaren! Grattis!!

3. Emil

Emil Borgare

Trivs du med gummit? Jag hade svårt för originalgummit, seikos gummilänk är mycket hårdare än andra modeller så det kan vara värt att byta istället för att gå med skavsår dagarna i ända!

4. urinvånaren

urinvånaren Guest

Den var riktigt sommarfräsch! Grattis till den.

5. LongCon

LongCon Miss Softie

Från:
    Vallentuna
    Kul! Grattis!

6. fredtiger

fredtiger Stadsbo

Låter som ett bra köp, grattis!

7. Kson

Kson Friends of KS

Kul för dig! Grattis

8. Wollen

Wollen Barfly

Bra sommardinka, grattis.

Sent from my iPhone using Tapatalk

9. JayJay

JayJay Biskop

Grattis. En för ändamålet perfekt klocka!

10. Sond
    Trådstartare

Sond Friends of KS

JAg har inte så mycket att jämföra med. Har en Pulsar och för 15 år sedan hade jag min sista Casio... Vist är det lite hårt, men inget jag skulle tänkt på om du inte nämnt det. Nu sitter jag här med ett stenhårt band..;) Skämt åsido, måste nog ha den ett tag för att köra in den innan jag vet vad jag tycker om bandet.

Mårtenssons ur Brookfield