• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det låg ett paket och väntade...

Sond

Patek
zjroJjJ.jpg


Sedan var det ett paket till. Ni känner igen er va'?
lO6js56.jpg


Till slut dök en låda upp.
B88ParB.jpg


Min första Orangea klocka.
wBhPv1A.jpg


Passar bra.
H3rwsjM.jpg


Riktigt bra.
CHMHzML.jpg


En Seiko Diver's SKX011J1. En klocka jag i snart två år funderat på att köpa. Nu blev det gjort och första intrycket är kanon. Jag var främst ute efter klocka med orange tavla och färgen var exakt så som jag hade önskat mig. Orange kan ju se ut på olika sätt..:) Ska jag precisera vad jag var ute efter var det en klocka med orange tavla, gummisnodd, vattentät och inte allt för dyr. Vill ha den som alternativ för fritidsaktiviteter som leka med barnen, fika med grannar, bada på max två meters djup och grilla..;)

Vill också tacka de här som vägledde mig en natt och morgon när det var dags för köp. Tack!
 

Emil

Cartier
Trivs du med gummit? Jag hade svårt för originalgummit, seikos gummilänk är mycket hårdare än andra modeller så det kan vara värt att byta istället för att gå med skavsår dagarna i ända!
 

Sond

Patek
Trivs du med gummit? Jag hade svårt för originalgummit, seikos gummilänk är mycket hårdare än andra modeller så det kan vara värt att byta istället för att gå med skavsår dagarna i ända!

JAg har inte så mycket att jämföra med. Har en Pulsar och för 15 år sedan hade jag min sista Casio... Vist är det lite hårt, men inget jag skulle tänkt på om du inte nämnt det. Nu sitter jag här med ett stenhårt band..;) Skämt åsido, måste nog ha den ett tag för att köra in den innan jag vet vad jag tycker om bandet.
 
Topp