Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Det smittar av sig

Diskussion i 'Diskussion' startad av calzone, 6 januari 2013.

1. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

Idag kom grannen men en likadan ^^

2. Lage

Lage Bonde

Snyggt.

Var är de köpta? CreationWatches? SeriousWatches verkar inte ha just den modellen.

3. Kson

Kson Friends of KS

Snygg modell och till ett bra pris! Är både länk/skin orginal på dessa modeller? Tycker de passar bra med vilket som!

4. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

Klockorna är köpta på : http://www.discountwatchstore.com. Jag slapp tull men min granne fick dock punga ut 400 : - för tull + avgifter. Det är Orginal länk. Inte orginalstrap min klocka är den med läderstrap som jag gav drygt 10USD för på EbaY :p

5. Lage

Lage Bonde

Nu har jag beställt en. :)

6. Kson

Kson Friends of KS

Hoppas du inte behöver betala tull : )

7. calzone
    Trådstartare

calzone Biskop

Gött :D Välkommen till klubben ^^ :p Hoppas du slipper tulla jag fick min levererad på 2 dagar så förhoppnigsvis har du den på Tis,Ons :cool:

8. Itson

Itson Stadsbo

Gött! Har kollat en hel del på den klockan. Kanske blir en beställning :)

Sent from my Nexus 7 using Tapatalk HD

Mårtenssons ur Brookfield