• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det ur du aldrig skulle have solgt!

_jonte

Patek
Den var banne mig fin! Borde du ej sålt nej! ;)
Har ännu ej ångrat nåt jag sålt... När jag väl säljer nåt så har det legat oanvänt i lådan länge, länge.
 

jakob.dala

Oo=v=oO
2-Faktor
Väldans fin klocka. En sån skulle man ha ;)
Har tyvärr sålt allt för många gamla favoriter, en memovox gt som jag bar på mitt bröllop och en flightmaster cal 910 jag köpte när min första dotter föddes.
Men sånt är livet :)
 

paradis

Audemars
Jag hade Patek P.för en 10 år sen. Mycket lik denna,fast min var inte qvarts,manuell. Den hade blå urtavla. Sålde till en kompis för 80.000 Ser i dag att dom är värda det dubbla. Den skulle jag kanske aldrig sålt. Gick över till ROLEX. Hade tom.P.P. ringhttps://klocksnack.se/KineticUploader/up.html#
 

jerka2.0

I can Jive!
Friends Of KS
2-Faktor
En heuer skipper som gick för runt 5k på tradera.
egu6ena9.jpg

Samt många, många fler :(
/ Jens
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Ångrar nog inga ännu. Blir ju alltid ngt nytt som man kan glädjas åt :)

Tyckte iofs om en Fortis Flieger jag hade för länge sedan men ångrar......nä.

Får väl sjuka Ploppen och Paneraicravings när som helst :)
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Ujujuj, kan omöjligt komma ihåg alla som passerat förbi men några dyker direkt upp och skapar ångest.... DJ 16200 (visst heter den så med slät ring och oyster?), IWC 3536, Breitling SA blacksteel, IWC cal 89. Det är nog dom jag saknar allra mest.
 

Jockinho

Patek
2-Faktor
Har bara en ånger, Halios holotype (i borstat). Ingen dyr klocka men inte lätt hitta en begagnad i den finishen...
 

LongCon

Miss Softie
2-Faktor
Saknar flera. Ångrar ingen då försäljningen gjort möjligt att testa annat och.byta upp/ner sig.
 

oscaroscar

Panerai
Min Oris divers date kunde jag likaväl behållit. Mkt klocka för pengarna, men ja behövde alla slantar jag kunde få vid de tillfället.
Nu är de bara tråkigt att köpa den igen men fan va ja diggade den!
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Jeg starter med denne dejlige "gilt" Rolex GMT fra 60'erne:



Jeg er meget begejstret for den fine blanke skive og den lille 24 timers viser. Det er desværre svært at finde "gilt" Rolex i god og oprindelig stand. Skiven er ofte meget medtaget.
Grymt fin. Ovanligt med gilt-visare till tavlan. Speciellt i så bra skick.
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
@Denkes Rolex, jag skulle stulit den istället för att laglydigt agerat mellanhand och lämnade den vidare.
8557478158_484de4b34a_o.jpg


Annars är det faktiskt Sinn U1 som jag ofta skänker en varm tanke...
5300087136_8aeeaa6f6d_b.jpg
 

willbur

Rolex
2-Faktor
Tänkte bumpa den här istället för starta en ny. Hur mycket ångrar ni att ni sålde er första dyra klocka? Är otroligt nöjd med min men börjar få osunda tankar. :banghead:
 

WatchIT

Panerai
Tänkte bumpa den här istället för starta en ny. Hur mycket ångrar ni att ni sålde er första dyra klocka? Är otroligt nöjd med min men börjar få osunda tankar. :banghead:

Jag har aldrig sålt! Ett bra men lite kostsamt trick kanske? ;-) Däremot har jag dumpat en del kopior mot en lunch men det räknas väl inte?
 
Den enda klocka jag ångrat att jag sålt är faktiskt min LLD, men som tur är kommer det en ny nu till helgen och då ska den fan inte säljas igen:)
 
Topp