• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Det värsta som har hänt din klocka!

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Min son för ca sju år sedan hade en för honom jätterolig lek. Leksaker studsar så roligt om man slänger dem ner för trappan. En dag var det pappans Tag Heuer som fick en flygtur. Bezeln lossnade och servicen gick på 4500:-
Hahaha!


iPhone | Tapatalk
Annars brukar man väl säga att de bästa barnleksakerna är de billigaste?;)
 

Wotten0

Ingen titel men kissar på mig när jag provocerar
Här är den!!!!
78985cb26ea50e65e107917a9aa812c8.jpg
Lol..
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Det har faktiskt inte hänt så mycket då jag är väldigt rädd om mina dinkor, men för några dagar sedan när jag skulle ta på Grand Seikon i soffan efter att ha haft den där liggandes då jag hade diskat så råkade fanskapet glida av handleden innan jag hann spänna fast den och hamnade rakt på min Iphone4 som också låg i soffan (dock inget högt fall), - tursamt kom den inte med plexit nedåt... Den fick inga repor och fungerade som vanligt runt -1 sek per dygn som innan fallet efter kontroll av den.
 

Wotten0

Ingen titel men kissar på mig när jag provocerar
Det har faktiskt inte hänt så mycket då jag är väldigt rädd om mina dinkor, men för några dagar sedan när jag skulle ta på Grand Seikon i soffan efter att ha haft den där liggandes då jag hade diskat så råkade fanskapet glida av handleden innan jag hann spänna fast den och hamnade rakt på min Iphone4 som också låg i soffan (dock inget högt fall), - tursamt kom den inte med plexit nedåt... Den fick inga repor och fungerade som vanligt runt -1 sek per dygn som innan fallet efter kontroll av den.
Phuu tur det. Hatar att tappa grejer.
 

Bolio

Panerai
Min juvel som jag fick av fader när jag var tolv:baby: , en citizen chrono som jag var väldigt rädd om och mäkta stolt över tappade ett band stift 3 år senare när jag färdades på min Yamaha FS1a och ramlade ner på kedjan där den hängde med ett varv:sorry: .
Kan väll säga att det blev ett par dings och repor på glaset men den klarade sig ändå rätt bra och den tickar på fortfarande.
 

MacRulez4ever

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
När jag ordagrant diggade loss min Milgauss på Sonar festival i Barcelon, Paul Kalkbrenner gav mig lite för mycket feeeeeling !

Ena skruven lossnade i länken och weeeee så flög den sin kos :(

Fram med mobillampan å putta undan stampandes/hoppandes fulla musikälskare för att hitta min Rolex… Hittade den !! :)

Här hände de…

http://www.youtube.com/embed/groVKMdmboo?feature=oembed

Mina skor va nya innan jag åkte till festivalen ;)

eruryqat.jpg
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Det har faktiskt inte hänt så mycket då jag är väldigt rädd om mina dinkor, men för några dagar sedan när jag skulle ta på Grand Seikon i soffan efter att ha haft den där liggandes då jag hade diskat så råkade fanskapet glida av handleden innan jag hann spänna fast den och hamnade rakt på min Iphone4 som också låg i soffan (dock inget högt fall), - tursamt kom den inte med plexit nedåt... Den fick inga repor och fungerade som vanligt runt -1 sek per dygn som innan fallet efter kontroll av den.
You crazy wild youth of today.....:)
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
När jag ordagrant diggade loss min Milgauss på Sonar festival i Barcelon, Paul Kalkbrenner gav mig lite för mycket feeeeeling !

Ena skruven lossnade i länken och weeeee så flög den sin kos :(

Fram med mobillampan å putta undan stampandes/hoppandes fulla musikälskare för att hitta min Rolex… Hittade den !! :)

Ja just fan. Kommer ihåg att du skrev om det när det hände. Minns inte om det var här eller på TTT. Drömde mardrömmar ett tag efter det. Och började att sova med klockan på då. Vaknade svettig ibland och såg att den var "borta".

Tack som fan!
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
You crazy wild youth of today.....:)
Jag skulle nog skylla det på att man är för van vid länk på klockor när man ska sätta på sig dom...:) fast det är inget mot vad yonsson gjorde med sin MM300 fastspänd i bältet! :D och han råkade glömma bort den och skulle gå på toa... Pang i golvet! Och den är många ggr tyngre än en 61GS...
 

jabla

Sarlacc
Det har faktiskt inte hänt så mycket då jag är väldigt rädd om mina dinkor, men för några dagar sedan när jag skulle ta på Grand Seikon i soffan efter att ha haft den där liggandes då jag hade diskat så råkade fanskapet glida av handleden innan jag hann spänna fast den och hamnade rakt på min Iphone4 som också låg i soffan (dock inget högt fall), - tursamt kom den inte med plexit nedåt... Den fick inga repor och fungerade som vanligt runt -1 sek per dygn som innan fallet efter kontroll av den.

Viken cliffhanger :wideyed:
Måste få veta hur det gick med AjFånen? :D
 
Topp