• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Detomaso San Remo Automatic

WiktorK

Omega
Upp till försäljning åker denna tyska dykare, med det italiensk klingande namnet.

Klockan är helt ny och är aldrig använd. Jag provade klockan vid ankomst och insåg att den va för stor, den mäter 43x51mm.

Utverket som sitter i klockan är ett automatiskt Miyota-verk.

Givetvis levereras klockan med box, instruktionsbok.

Klockan och jag finns i Stockholm.

Prisnivå?: 1200 kr

uda4ypup.jpg
5ytaqy9e.jpg
jegyqade.jpg
3uhu9a9y.jpg
 
C

China

Guest
Är du säker på att det är ett Miyota-urverk i klockan? De jag har sett har haft Kinesiska DG2813, och klockan är definitivt inte tillverkad i Tyskland, utan är Kinesisk lågpristillverkning. Ingen anmärkning om att klockan skulle ha dålig kvalité, men kontrollera gärna att det verkligen sitter ett Miyota-urverk i klockan, så att beskrivningen är korrekt.
 

WiktorK

Omega
Ja, det ska vara ett Miyota-urverk i klockan,vad jag vet. Så ska det vara ett Miyota med "calibre 8215"

Vart klockan sätts samman ska jag låta vara osagt, där har du säkert bättre koll. Men eftersom märket är ett tyskt företag, så valde jag att hänvisa till märket / klockan som tysk.

För jag förmodar att du t.ex. skulle beskriva Ikea´s produkter / sortiment som svenskt, trots att det tillverkas utomlands?
 
Topp