• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende inlägg

Ministern

Founder
2-Faktor
Tack alla ni därute! Jag skall snoka upp vem som postade det 40 tusende inlägget och posta en liten gåva!

Fortsättning följer...

Måste ju dock bara lägga till: We are the champions, we are the champions of the world! :mrgreen:
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Grymt! Tycker faktiskt lite synd om andra forumet, lite sorgligt rent nostalgiskt, även om jag är minst lika glad för att ni lyckats så himla bra med KS :)
 

max

Dancing Queen
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Trevligt, tack till forumgrundarna för ett bra initiativ och ett underbart drivet forum!
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Spencer66 skrev:
Tack alla ni därute! Jag skall snoka upp vem som postade det 40 tusende inlägget och posta en liten gåva!

Fortsättning följer...

Måste ju dock bara lägga till: We are the champions, we are the champions of the world! :mrgreen:

Du ser Mr Spencer vad en tråd om Steinhart bidrar till hahaha;)
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Grattis! ni gör ett fantastiskt jobb trots att det varit lite halvsömniga Rolex&Seiko och homeage/planknings-diskussioner :p Men det hör till på ett forum! tack än en gång för Sveriges bästa klockforum :)
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Masters of the universe! Starkt jobbat grabbar!
 

daviden

Founder
Pledge Member
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Som vissa lagt märke till kan man ta reda på post-ID om man klickar på översta raden på varje inlägg. Det är dock inget man kan lita på, för den fortsätter bara räkna vidare och tar inte hänsyn till borttagna inlägg.
Detta för att direktlänkar till inlägg inte ska bli fel, även om man tar bort inlägg.

Därför finns det enbart ett sätt att ta reda på det exakta inlägget, och det är genom att dyka rakt in SQL-databasen.

...vilket jag nu gjort, jag vet vem som postade inlägg nr 40 000. ;)
 

Leben

Queen Elizabeth II
Forumpersonal
Owner of KS
Pledge Member
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Jag ska posta fler "jag fick en Rolex av min farbror som dog" under annat namn. Då är vi lätt uppe i 50000 innan lördag :)
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Vi har en vinnare och det är
.
.
.
.
.
.


.
.
.
.
.
.
.
.
.
.just han....
.
.
.
.
.
.
.
.
Fifflo vann och postade det 40 tusende inlägget! Starkt jobbat att vinna med ett sådant kontroversiellt ämne!

PM:a adress till mig.
 

BME

Cartier
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Två tummar upp till KS upphovsmännen och alla medlemmar!
Och grattis Fifflio!
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Grattis till skapandet av ett skönt forum med både höjdpunktert & lågvattenmärken (som på alla forum jag nå´nsin sett). Tycker dock att detta håller sig väl inom gränsen för det allra mesta! En trevlig plats, helt enkelt!

Men samtidigt så undrar man ju om man ska gratulera eller beklaga att ett par hundra män (i stort sett uteslutande) i sina bästa, mest produktiva år, spenderar så mycket tid med att käbbla på nätet om Nato eller länk är snyggast, Rolex eller Omega "rular", eller om vi ska ha en eller flera "Dagens Klocka" trådar... :cool:
(mig själv inkluderad, naturligtvis!)

Denna klassiker passar väl rätt bra in här:



Trevlig helg, fellow klockgalningar!
 

Bilagor

  • special olympics.jpg
    special olympics.jpg
    9.4 KB · Visningar: 196

kalle

Omega
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Trevligt! Har under min korta karriär här på forumet lärt mig massa om klockor. Hoppas forumet växer ännu mer :D
 
Topp