• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende inlägg

Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Det hade aldrig blivit forumet det blev utan mina Zodiac trådar. Jag vill inte förminska någon, men ...

Grattis alla här!
 

Camo00

Patek
Re: Sv: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusend

Eric Jajjamensan P skrev:
Det hade aldrig blivit forumet det blev utan mina Zodiac trådar. Jag vill inte förminska någon, men ...

Grattis alla här!

Njae, tror snarare att Du skrämt bort många potentiella postare med Ditt fanatiska skrän och opassande snusk-referenser!! Jag uppskattar att vi hade nått 50000 inlägg utan Zodiac-trådarna... :-o
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Rock_N_Ron skrev:
Denna klassiker passar väl rätt bra in här:

Trevlig helg, fellow klockgalningar!

Den bilden lade jag upp på ett annat forum under en diskussion och det blev ett jävla ståhej. Hur fan kan du lägga upp den? ;) trollololol

Kan för övrigt meddela att det tog mig tre år att få 1000 poster på TZUK, medan det tog under 4 månader här. Det tyder på att detta forum är riktigt bra, eller att jag helt tappat greppet. Väljer den första av dessa förklaringar :) Tack för det!
 

Fryken

Kamrern
2-Faktor
Re: Sv: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusend

Camo00 skrev:
Eric Jajjamensan P skrev:
Det hade aldrig blivit forumet det blev utan mina Zodiac trådar. Jag vill inte förminska någon, men ...

Grattis alla här!

Njae, tror snarare att Du skrämt bort många potentiella postare med Ditt fanatiska skrän och opassande snusk-referenser!! Jag uppskattar att vi hade nått 50000 inlägg utan Zodiac-trådarna... :-o

+1 :lol:
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

yonsson skrev:
Rock_N_Ron skrev:
Denna klassiker passar väl rätt bra in här:

Trevlig helg, fellow klockgalningar!

Den bilden lade jag upp på ett annat forum under en diskussion och det blev ett jävla ståhej. Hur fan kan du lägga upp den? ;) trollololol

Kan för övrigt meddela att det tog mig tre år att få 1000 poster på TZUK, medan det tog under 4 månader här. Det tyder på att detta forum är riktigt bra, eller att jag helt tappat greppet. Väljer den första av dessa förklaringar :) Tack för det!

:)

Väntade nästan på en reaktion. Nån som såg "Allt Faller" på TV4 där Johan Rheborg fick skit för ett Downs Syndrom-skämt. Riktigt roligt TV-serie som rekommenderas. Del 3-4 finns nu på TV4 Play. Del 3 är inte så bra, men del 4 är kanon. Del 1-2 va oxå kanon enl. mitt tycke.

Lite OT, men va' f-n, det är ju fredag! :)
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

;) haha jag ska lugna mig nu ! Trevlig helg allesammans !
 

Kettil

Vacheron
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Rock_N_Ron skrev:
.... samtidigt så undrar man ju om man ska gratulera eller beklaga att ett par hundra män (i stort sett uteslutande) i sina bästa, mest produktiva år, spenderar så mycket tid med att käbbla på nätet om Nato eller länk är snyggast, Rolex eller Omega "rular", eller om vi ska ha en eller flera "Dagens Klocka" trådar... :cool:
En smärtsam sanning uppdagad av av Rock N Ron :D

MEN ÄNDÅ:
Ett stort grattis och tack till upphovsmännen för att deras arbete gett utdelning i form av ett trevligt och välbesökt forum.


:)
 

hans

Petrus Kenicius
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

yonsson skrev:
Rock_N_Ron skrev:
Denna klassiker passar väl rätt bra in här:

Trevlig helg, fellow klockgalningar!

Den bilden lade jag upp på ett annat forum under en diskussion och det blev ett jävla ståhej. Hur fan kan du lägga upp den? ;) trollololol

Efter att ha jobbat i åtta år med ungdomar med utvecklingsstörning i gymnasiesärskolan så tycker inte jag den bilden är rolig. Hade det varit före dessa åtta år så hade den nog varit rolig för mig.
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

hans skrev:
yonsson skrev:
Rock_N_Ron skrev:
Denna klassiker passar väl rätt bra in här:

Trevlig helg, fellow klockgalningar!

Den bilden lade jag upp på ett annat forum under en diskussion och det blev ett jävla ståhej. Hur fan kan du lägga upp den? ;) trollololol

Efter att ha jobbat i åtta år med ungdomar med utvecklingsstörning i gymnasiesärskolan så tycker inte jag den bilden är rolig. Hade det varit före dessa åtta år så hade den nog varit rolig för mig.
+1, Ja den ger helt klart blandade känslor, för en "normalsyndromiker" som jag...

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

Rock_N_Ron

Audemars
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

hans skrev:
yonsson skrev:
Rock_N_Ron skrev:
Denna klassiker passar väl rätt bra in här:

Trevlig helg, fellow klockgalningar!

Den bilden lade jag upp på ett annat forum under en diskussion och det blev ett jävla ståhej. Hur fan kan du lägga upp den? ;) trollololol

Efter att ha jobbat i åtta år med ungdomar med utvecklingsstörning i gymnasiesärskolan så tycker inte jag den bilden är rolig. Hade det varit före dessa åtta år så hade den nog varit rolig för mig.

Jag förstår din ståndpunkt, men man ska nog försöka att inte läsa in för mycket i en bild/postning.
 

hans

Petrus Kenicius
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Rock_N_Ron skrev:
hans skrev:
yonsson skrev:
Rock_N_Ron skrev:
Denna klassiker passar väl rätt bra in här:

Trevlig helg, fellow klockgalningar!

Den bilden lade jag upp på ett annat forum under en diskussion och det blev ett jävla ståhej. Hur fan kan du lägga upp den? ;) trollololol

Efter att ha jobbat i åtta år med ungdomar med utvecklingsstörning i gymnasiesärskolan så tycker inte jag den bilden är rolig. Hade det varit före dessa åtta år så hade den nog varit rolig för mig.

Jag förstår din ståndpunkt, men man ska nog försöka att inte läsa in för mycket i en bild/postning.

All humor som tar sikte på grupper som står långt ner på den sociala skalan i vårt samhälle, och i detta fall en grupp som har svårt att kommunikativt svara för sig självt, finner jag problematisk. Därav mitt första inlägg. Flertalet människor har ingen erfarenhet av utvecklingsstörning och jag kan lova att flertalet av de ungdomar jag jobbat med inte lyfts i sin handikapp-medvetenhet av en dylik bild, utan snarare tvärtom. Detta är min erfarenhet. Nu låter jag detta ämne vara.
 

Helmeroni

Omega
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Jävlar vad stort! Allt ert fina jobb uppskattas kring hela landet :)
 

Ajax

Omega
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Nu har jag bara vart här i aktiv form sedan slutet av 2012 (låter längre när jag säger så) men jag måste verkligen säga att detta forumet har det mesta man kan önska sig. Mycket trevligt folk, artig ton i trådarna, snygg layout och mycket mycket stor kunskap. Nackdelen är väl att det är så många underbart jobbiga paketöppningstrådar att man känner sig manad att köpa fler klockor för att hålla jämt tempo :p
 

ZQT

The Banker
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

leben skrev:
Jag ska posta fler "jag fick en Rolex av min farbror som dog" under annat namn. Då är vi lätt uppe i 50000 innan lördag :)

hahahah var det du?!

Men vad hände med den tråden egentligen? :roll:
 

Fifflio

Panerai
2-Faktor
Re: Detta är FCKing stort! Vi har passerat vår 40 tusende in

Vill bara tacka Spencer och gänget på KS för det trevliga Natot jag fick för det 40.000 inlägget :) ! Riktigt snyggt !

Och tack för ett jättetrevligt forum !

/ Robin
 
Topp