• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Diamant

Till våren fyller min underbara hustru jämnt. Vi har varit gifta i 27 år och jag kan bara konstatera att jag tillhör de lyckligt lottade :) Jag skulle vilja köpa henne något fint. Klockor har hon. Fantastiska klockor som hon älskar. Jag funderar på en diamantring. Kanske banalt, men jag tror att hon skulle uppskatta det. Finns det någon här på detta eminenta forum som kan ge mig lite råd?
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Till våren fyller min underbara hustru jämnt. Vi har varit gifta i 27 år och jag kan bara konstatera att jag tillhör de lyckligt lottade :) Jag skulle vilja köpa henne något fint. Klockor har hon. Fantastiska klockor som hon älskar. Jag funderar på en diamantring. Kanske banalt, men jag tror att hon skulle uppskatta det. Finns det någon här på detta eminenta forum som kan ge mig lite råd?

Jag har en bra kontakt
 

john b

Rolex
Jag har en go gubbe i göteborg som fixade våra vigselringar till stor belåtenhet.
Han var trevlig att prata med och Lisa kunde spendera lång tid med skisser och ideer med honom. Hon blev supernöjd.

Är det något sådant du tänkt?
Eller vill du köpa en färdig ring att dra fram den speciella dagen?
 
Jag har en go gubbe i göteborg som fixade våra vigselringar till stor belåtenhet.
Han var trevlig att prata med och Lisa kunde spendera lång tid med skisser och ideer med honom. Hon blev supernöjd.

Är det något sådant du tänkt?
Eller vill du köpa en färdig ring att dra fram den speciella dagen?

Jag har nog inte tänkt så mycket. Men det låter ju lovande med en go gubbe i Götet som fixar snygga ringar :) PM:a gärna hans namn. Tack för hjälpen!
 
Topp