• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Diamantklockor-tråden

soderlund

Cartier
Ungefär...
Blir väl till att slänga upp frugans lilla ur hon fick av undertecknad i tidigare i höstas, i ett hopp om att skapa intresse men även en trial för att se om hon tar hand om den och då kanske det blir en dyrare längre fram.
 

soderlund

Cartier
Bilder som utlovat.
image.jpeg

image.jpeg


Bra nybörjarklocka för frun. Tar hon hand om denna så blir det dyrare ur länge fram.
Denna Bulova har MOP-dial och 24 pyttesmå diamanter.
Bjuder på ett lumeshot också.
image.png
 

Bilagor

  • image.jpeg
    image.jpeg
    105.4 KB · Visningar: 18

Anders Forsberg

Audemars
2-Faktor
Vet inte om denna varit uppe tidigare, men den passar temat - och personen som försöker kränga är precis lagom jobbig att lyssna på...
"ICED OUT BABY"
"HUNNED PERCENT BABY"

Sen vet jag väl inte om det är särskilt lämpligt att man har "vladdysdiamonds [at] hotmail [dot] com" som kontaktuppgift när man försöker kränga klockor för dessa pengar. Men det kanske bara är jag? ;)
 

rillesnille

Panerai
2-Faktor
Vet inte om denna varit uppe tidigare, men den passar temat - och personen som försöker kränga är precis lagom jobbig att lyssna på...
"ICED OUT BABY"
"HUNNED PERCENT BABY"

Sen vet jag väl inte om det är särskilt lämpligt att man har "vladdysdiamonds [at] hotmail [dot] com" som kontaktuppgift när man försöker kränga klockor för dessa pengar. Men det kanske bara är jag? ;)
Sjukaste är ju att de faktiskt säljer dessa...
 

soderlund

Cartier
Vet inte om denna varit uppe tidigare, men den passar temat - och personen som försöker kränga är precis lagom jobbig att lyssna på...
"ICED OUT BABY"
"HUNNED PERCENT BABY"

Sen vet jag väl inte om det är särskilt lämpligt att man har "vladdysdiamonds [at] hotmail [dot] com" som kontaktuppgift när man försöker kränga klockor för dessa pengar. Men det kanske bara är jag? ;)



Att köpa en sådan där klocka är väl ett bevis på att man helt saknar smak? Samma person byter väl ut sina vanliga tänder mot dito i guld, och vaskar champagne för att verka ball.

Denna länk säger väl allt?

Givetvis min högst personliga åsikt.
 
Topp