• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Diamanttråden.

carlanton

Audemars
2vv9gs3.jpg


Borde jag bära denna oftare? Lövtunn, 36 mm, 23 stenar och ett pålitligt kvartsverk.
 

carlanton

Audemars
Hörde jag någon säga diamanter? ;) Lagt upp den här förut:

Din är riktigt stilig carlanton! Är det diamanter i bezeln också?


Yes, stenar i både ring och på urtavla. Min flickvän fick den av en släkting och har aldrig använt den, helt enkelt för att den är rätt ful. Sedan fick hon en sån här, fast på läderband, i samma veva:

bara_cuda_8_1.jpg


Har verkligen ingen aning om vad det är för märke. Ser ju ut som ett typiskt fulmärke från Kina, men jag antar att det är något som var hett och svindyrt i Moskva för 5-10 år sedan.
 

Fabian

Patek
2-Faktor
Det du borde göra är att ge den till din tjej eller sälja den till mig så jag kan ge den till min tjej. En av de snyggaste damklockorna enligt mig!
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Jag tycker den är cool. Det såldes nyligen en liknande i helguld på ett annat forum. Riktigt sexig.
 
Topp