• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dimper ner....

hejo

Panerai
Förstår dina dubier kring FF, även om hjärtat säger något annat så kan det ibland vara bra att blanda in hjärnan.....

Grattis och jag tror inte du kommer att ångra dig!
 

Affe

Una vida loca
2-Faktor
Fy fan, du pissar på oss Davvan :D! Nu äger du 2 av mina favorit klockor :nailbiting:, nu ser du till och behåller denna dubbel röda tills nästa Gtg jag kan komma på. Stort, stort GRATTIS!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Fy fan, du pissar på oss Davvan :D! Nu äger du 2 av mina favorit klockor :nailbiting:, nu ser du till och behåller denna dubbel röda tills nästa Gtg jag kan komma på. Stort, stort GRATTIS!

Tack....men har inte råd att pissa nu:)
Denna stannar nog en stund, har aldrig haft en klocka i det här skicket tidigare.....

image.jpg
 

hejo

Panerai
Tack....men har inte råd att pissa nu:)
Denna stannar nog en stund, har aldrig haft en klocka i det här skicket tidigare.....

image.jpg


Hörru nu är du skyldig oss massor av text, beskrivningar och bilder. Kan ana din känsla ...... kom igen nu föd oss!
Om du inte gör det skickar jag Råd...l på dig ;-)

Kan bara säga en sak SUPERGRATTIS AV HELA MITT KLOCKHJÄRTA!
 

Davvan

Pamela Gidley
Pledge Member
2-Faktor
Hörru nu är du skyldig oss massor av text, beskrivningar och bilder. Kan ana din känsla ...... kom igen nu föd oss!
Om du inte gör det skickar jag Råd...l på dig ;-)

Kan bara säga en sak SUPERGRATTIS AV HELA MITT KLOCKHJÄRTA!


Tack......det kommer...måste bara landa lite.......har ju bara haft den ett par timmar.'
Upptäckte att det sitter serviceplast på boettlocket....dvs denna behöver nog inte servas......synd :)
 

hejo

Panerai
Tack......det kommer...måste bara landa lite.......har ju bara haft den ett par timmar.'
Upptäckte att det sitter serviceplast på boettlocket....dvs denna behöver nog inte servas......synd :)


Ta det lugnt, landa in o njut nu så skall jag fixa några bra affärer åt dig i Halmstad, dock tarvar det ju
ett besök här med klockan, o servad lär den ju bli oavsett eller..
 
Topp