• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Din klocka plus ?

Status
Ej öppen för ytterligare svar.

Ricks

Omega
Vill se eran klocka tillsammans med en annan viktig accessoar ni inte kan vara utan. En combo svårt att vara utan. Kanske är de inget särskilt ensamma, MEN tillsammans väldigt starka. Det kan vara klocka-armband, klocka-huvudbonad, klocka-glasögon osv osv... Dela med er av combon !
 

nydde

Omega
Kul idé, först tänkte jag att jag inte hade något som skulle passa. Har tidigare postat i kniv och klocktråden och kan inte påstå
att jag rankar en fickkniv som en accessoar. Multitoolen har räddat dagen ett par gånger men det är ganska sällan jag bär
en pga legala skäl..

Har dock ganska nyligen (1år) dragit på mig Diabetes typ 1 så är den här kombon jag bär dagligen.

14451278050_928917d432_b.jpg
 

Ricks

Omega
Kul idé, först tänkte jag att jag inte hade något som skulle passa. Har tidigare postat i kniv och klocktråden och kan inte påstå
att jag rankar en fickkniv som en accessoar. Multitoolen har räddat dagen ett par gånger men det är ganska sällan jag bär
en pga legala skäl..

Har dock ganska nyligen (1år) dragit på mig Diabetes typ 1 så är den här kombon jag bär dagligen.

14451278050_928917d432_b.jpg
Bokstavligen livsviktig combo!
 
Status
Ej öppen för ytterligare svar.
Topp