• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dina International Watches...

Gavve

Greven
2-Faktor
Någon som handlat av dessa? Ligger i Brescia i Italien. Trusted seller på chrono24
 

pnt

Rolex
2-Faktor
Jag undrar också om den här säljaren är OK, har Googlat en del men inte hittat något av värde. Så denna posten får väl anses som en liten bump då.
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Jag undrar också om den här säljaren är OK, har Googlat en del men inte hittat något av värde. Så denna posten får väl anses som en liten bump då.


Tyckte dem verkade fishy när jag hade kontakt med dem. Frågade standardfrågorna, var klockan var såld och så vidare. Rörde sig om en AP 15300 och de påstod att den var såld 2012 i Neuchatel i Schweiz. När jag frågade om butikens namn eftersom jag inte kunde lokalisera någon AP AD i Neuchatel var klockan hux flux såld till en person som precis klivit in i deras butik.
 
Bumpar denna!

Är sugen på en klocka dom har och har fått ett bra pris men är det "legit"?

Vill inte slänga upp så mycket om det resulterar i en fejk, skadad eller ingen klocka alls.
 

Wesslan

Cartier
2-Faktor
Bumpar denna då den kommer upp och man googlar "Dina international watches" och det kanske fler än mig gör. Gavves känsla avskräckte mig inte även om jag blev aningen mer osäker.

Jag fick en bra känsla av denna handlare och slog till på en Rolex GMT 116710 från 2013. Bra kommunikation och snabb frakt med DHL. Allt har gått smidigt. Han bjöd även på frakten som "alla" brukar ta bra betalt för.
 
Topp