Laddar...
Nymans Ur 1851

Erikson Urhandel
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Dina International Watches...

Diskussion i 'Diskussion' startad av Gavve, 16 juli 2013.

1. Gavve
    Trådstartare

Gavve Greven

Någon som handlat av dessa? Ligger i Brescia i Italien. Trusted seller på chrono24

2. puonti

puonti Friends of KS

Från:
    Borås
    Jag undrar också om den här säljaren är OK, har Googlat en del men inte hittat något av värde. Så denna posten får väl anses som en liten bump då.

3. Gavve
    Trådstartare

Gavve Greven

Tyckte dem verkade fishy när jag hade kontakt med dem. Frågade standardfrågorna, var klockan var såld och så vidare. Rörde sig om en AP 15300 och de påstod att den var såld 2012 i Neuchatel i Schweiz. När jag frågade om butikens namn eftersom jag inte kunde lokalisera någon AP AD i Neuchatel var klockan hux flux såld till en person som precis klivit in i deras butik.

vaniljglass gillar detta.
  4. Lindstedt

Lindstedt Stadsbo

Från:
    Malmö
    Bumpar denna!

Är sugen på en klocka dom har och har fått ett bra pris men är det "legit"?

Vill inte slänga upp så mycket om det resulterar i en fejk, skadad eller ingen klocka alls.

5. Wesslan

Wesslan Stadsbo

Från:
    En ö
    Bumpar denna då den kommer upp och man googlar "Dina international watches" och det kanske fler än mig gör. Gavves känsla avskräckte mig inte även om jag blev aningen mer osäker.

Jag fick en bra känsla av denna handlare och slog till på en Rolex GMT 116710 från 2013. Bra kommunikation och snabb frakt med DHL. Allt har gått smidigt. Han bjöd även på frakten som "alla" brukar ta bra betalt för.

Mårtenssons ur Brookfield