Laddar...
Nymans Ur 1851

Kaplans Auktioner
  1. Välkommen till Klocksnack, Gäst!

På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

/Ledningen
    Stäng notis
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Säljes Direkt från fabrik - Nato-Straps i Läder 100:-/st. 20, 22, 24mm! KS-Priser!

Diskussion i 'Handla - Säljes, bytes' startad av morrism, 10 april 2015.

1. morrism
    Trådstartare

morrism Friends of KS

OBS, nu även i 22 och 24mm!
    Nu har jag fått in lite Nato-Straps i äkta konst-läder till extremt förmånliga KS-priser!
    Alla band är givetvis helt nya och oanvända. Skriv ett PM med din beställning och adress så skickar jag banden så fort som möjligt. Skriv hur många och av vilken sort. Tar emot Swish (helst) eller banköverföring. Referenser och många nöjda kunder finns i Goodguys-tråden här.
    Varför ska ni handla av mig och inte från t.ex. ebay?

1: Jag behöver inte era kortuppgifter, som riskerar att stjälas om du registrerar de online.
    2: Frakten är blixtsnabb, ofta 1-2 dagar från lagd beställning, till skillnad från ebay där du riskerar att vänta upp till en månad innan du får grejerna.
    3: Jag är tillgänglig nästan 24/7 på klocksnack vid frågor eller problem.

Frakt 10:- tillkommer vid beställning av 1 band, köp 2 eller fler så bjuder jag på frakten.

Alla banden finns nu i 20mm, 22mm och 24mm i följande färger: SVART LJUSBRUN MÖRKBRUN
    100:-

Skärmavbild 2015-03-11 kl. 18.07.50.png
    Skärmavbild 2015-03-11 kl. 18.08.24.png

Inspirazione!

photo1-3.jpg

11008266_1471599426412887_767385020_n.jpg

Skärmavbild 2015-07-23 kl. 19.44.38.png

Returpolicy. Är du missnöjd på något vis, så är det fritt fram att returnera. Köparen står då för frakt.

Senast ändrad: 30 mars 2016
    Linkan, Likgiltig, Linusrejl och 15 andra gillar detta.
Sjöö Sandström Royal Straps