• Välkommen till Klocksnack, Gäst!

    På förekommen anledning vill vi påminna alla medlemmar om att ta en extra titt på reglerna för de olika forumdelarna.
    T.ex. kan du inte skapa en sälj/köpes-annons det första du gör. Det är gratis att annonsera hos oss, men vi tänker att det är trevligt om man bidragit lite till forumet innan.

    Vi hoppas att du kommer trivas på Klocksnack

    /Ledningen
  • Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Säljes Direkt från fabrik - Nato-Straps i Läder 100:-/st. 20, 22, 24mm! KS-Priser!

morrism

Audemars
OBS, nu även i 22 och 24mm!
Nu har jag fått in lite Nato-Straps i äkta konst-läder till extremt förmånliga KS-priser!
Alla band är givetvis helt nya och oanvända. Skriv ett PM med din beställning och adress så skickar jag banden så fort som möjligt. Skriv hur många och av vilken sort. Tar emot Swish (helst) eller banköverföring. Referenser och många nöjda kunder finns i Goodguys-tråden här.
Varför ska ni handla av mig och inte från t.ex. ebay?

1: Jag behöver inte era kortuppgifter, som riskerar att stjälas om du registrerar de online.
2: Frakten är blixtsnabb, ofta 1-2 dagar från lagd beställning, till skillnad från ebay där du riskerar att vänta upp till en månad innan du får grejerna.
3: Jag är tillgänglig nästan 24/7 på klocksnack vid frågor eller problem.

Frakt 10:- tillkommer vid beställning av 1 band, köp 2 eller fler så bjuder jag på frakten.

Alla banden finns nu i 20mm, 22mm och 24mm i följande färger: SVART LJUSBRUN MÖRKBRUN
100:-

Skärmavbild 2015-03-11 kl. 18.07.50.png

Skärmavbild 2015-03-11 kl. 18.08.24.png


Inspirazione!

brown_and_black_leather_nato_straps_grande.jpg


tumblr_md4tapQeKT1rs2goeo1_1280.jpg

photo1-3.jpg






11008266_1471599426412887_767385020_n.jpg


Skärmavbild 2015-07-23 kl. 19.44.38.png



Returpolicy. Är du missnöjd på något vis, så är det fritt fram att returnera. Köparen står då för frakt.
 
Senast ändrad:
Topp