• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Disciplin i trådrubrikerna.

Denke

Brännström
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Vill be samtliga om att vara en smula mer disciplinerade när vi sätter rubriker på trådar. OT ska märkas med OT och om man är osäker så är det ofta ett tecken på att tråden är just OT.

Återspegla också i rubriken vad tråden handlar om. Öppnade precis en tråd som hette Masterkiller, men den handlade inte om honom utan om en IWC-klocka på Blocket. Jag, och många med mig, blev både ledsna och besvikna över denna totala diskrepens mellan trådrubrik och trådinnehåll...

Skämt åsido, forumet blir mer lättnavigerat, får bättre sökbarhet och trevligare ordning om vi sätter hyfsat beskrivande rubriker.
 

Zed

Swissera
Professional Dealer
Återspegla också gärna i rubriken vad tråden handlar om. Öppnade precis en tråd som hette Masterkiller, men den handlade inte om honom utan om en IWC-klocka på Blocket. Jag, och många med mig, blev både ledsna och besvikna över denna totala diskrepens mellan trådrubrik och trådinnehåll...


Understood! Hur många armhävningar blir jag skyldig? ;)
 

theargonaut

Patek
Pledge Member
2-Faktor
Känns som ett rungande F.... skulle vara på sin plats i den här tråden, bara för att ;-)

/ TF theargonaut "You are not a beautiful and unique snowflake..."
 

calzone

Vacheron
Denke du får gärna ordna så man kan editera rubriken i trådar. Tror det blir mer ordning då ;), jag råkade precis göra en tråd å glömde skriva OT. Så fixa så man kan ordna det i efterhand så slipper det bli ett j***a liv :)
 

leicaphile

Panerai
Denke du får gärna ordna så man kan editera rubriken i trådar. Tror det blir mer ordning då ;), jag råkade precis göra en tråd å glömde skriva OT. Så fixa så man kan ordna det i efterhand så slipper det bli ett j***a liv :)

Du kan göra det under Trådverktyg->Ändra tråd (upp till höger när tråden är öppen).
 

yonsson

Kikuchiyo
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Bump Bush style.
BushBumpAP_450x300.jpg
 
Topp