• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Diss eller hiss?

Bu eller bä? själv gillar jag som fan!

  • gillar

    Röster: 38 24.1%
  • hatar

    Röster: 48 30.4%
  • sval

    Röster: 72 45.6%

  • Totala väljare
    158

Gummo

Joker
2-Faktor
Sportig är den! Några skrapsår och ett PVD sharkmesh på den så blir det lite råare och passar till pajen på hojjen. Ser lite knas ut med den där lilla änslänksbiten som är ditpulad tycker jag. Gillar @Greven s tanke att köpa en matchande Hummer som pricken över...
 

slimjim

Rösten från Bro
2-Faktor
Ok, jag var skeptisk hos Rob. Men har nu varit inne på tudors sida och läst på samt kollat på lite mytobilder. Väger man i samma skål att du har samt haft en massa coola klockor och därmed har svårare att få nya kickar. Så måste jag faktiskt säga att jag förstår varför du gillar den. Man samtidigt skulle jag inte köpa den själv. Detta mycket beroende på att jag själv har så mycket annat kvar att testa.
 
  • Like
Reactions: JLW

Urkvinnan

Vacheron
2-Faktor
Sticker definitivt ut bland alla datejustar och blackbayar som fyller forumet och det tycker jag som ny är uppfriskande. Jag är mer nyfiken på vad du själv ser i den och vad du tror att folk tänker när de ser den på din arm.
 

Clark Kent

Patek
2-Faktor
Gillart...tycker om blandningen av de grå/svarta nyanserna på bezelring och boett i kontrast mot den färggranna tavlan. Hade jag fått ändra någonting så hade det varit datumvisningen från den lilla runda fönstret till ett double date, (heter det så?), vid 12, det hade blivit ruskigt bra.
 

MariaE

Panerai
Den har 3 stora minus. Färg (hur kan dom inte ha gjort den i orange?!), runt datumfönster:eek: och var är länken?

En linneskjorta, backslick och snygg solbränna så kan du säkert klä den. :D
 
Topp