• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Dj-a Porsan!

JoberMan

Politruk
2-Faktor
Att lägga upp en nyinkommet-tråd i kölvattnet av Porsans Rosé-Daytona är smärtsamt :)

Nåväl, efter en tids stiltje så brakade det till i köpnerven under påsken.

En Doxa SUB 1000 T Professional landade hos mig i går.
asy2e3av.jpg

Tanken är att den ska bli 2013 års sommarbadklocka. Orange tavla, porrig 70-tals-cushion case och rasslig beads-of-ricelänk. Perfekt.

Sedan dök Molles annons upp på K&S. Har letat efter en SBDX001 ett tag, så det tog 30 sekunder att få iväg ett jag-tar-den-PM. Missade en för en tid sedan som Dolega/Orup knep framför näsan på mig.
agu2uvet.jpg


te3adehu.jpg


En grym kvalitetskänsla är mitt första snabba omdöme.

runa4upy.jpg


Jag är sjukt nöjd för tillfället. Tack micke_s och Molle för snabba enkla affärer och trevliga pratstunder.

Trevlig kväll
JoberMan
 
Grymma dinkor båda två, har varit sugen på att prova en MM300 och 80talisten dyker ju aldrig upp när det vankas GTG så nu får man ju kanske tillfälle att testa den nu när det finns en på holmen....

Stort grattis!
 

Ministern

Founder
2-Faktor
Vad skall jag säga? Boooring klockor du köpt.. Hade det inte varit bättre att smita in dem under dagens klocka?
 

MKRGG

Annie Leibovitz
2-Faktor
Re: Sv: Dj-a Porsan!

Grattis! Den oranga har jag länge varit sugen på.

Skickat från min HTC Sensation Z710e via Tapatalk 2
 

RicVin

Dirty Grandpa
Forumpersonal
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
John R skrev:
Grattis till MM300, Doxan vete fan! ;-)

/John R

Grattis till Doxan, MM300 vete fan! ;-)

Nää grattis till båda. Skönt att se riktiga klockor och inte en massa "guldsmycken" hela tiden.. :D
 

Per

Björklövens finest
2-Faktor
Snyggt. Blir kul att höra ett omdöme om den mytomspunna Seikon.
 

80talisten

I wish a could afford a real gold Rolex!
Grattis till klockorna Jober! Hoppas du blir nöjd, Doxan har jag däremot ingen erfarenhet av :)
 

Ariste

Audemars
2-Faktor
Par i dyk, gratulerar till två kvalitetsdykare! Det är beach 2013 som gäller alltså...
 
Topp