• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DJ Oyster bra eller anus ?

calzone

Vacheron
Fick hem idag dock ej Orginallänk
pusydeza.jpg
9avezeny.jpg
gu6yza5a.jpg
 

mrMyagi

Dr Snuggles
2-Faktor
Snyggt! Nu när du vet att det ser bra ut så kan du investera i ett original om du känner för det, lite surt o köpa original sen inte gilla det!
 
D

Deleted member 1265

Guest
Skämtar du? Den är wunderschön!
Sleeper rolex e supercoolt i mina ögon!
Vad menas med ej org länk, är det att org länk är jubilee?
 
U

urinvånaren

Guest
Oystern är skönt snygg! länken fixar du senare om den stör dig, mig stör den inte:)
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
En oyster 78360 är ju inte superdyr att köpa beggad, tror att 93150 ligger en bit över i pris. Tror några (2-3) glada laxar räcker långt
 

Flat-Eric

Stålklockans beskyddare
2-Faktor
Kan tillägga att jag ersatte min jubilee med en oyster - och har aldrig ångrat mig eller ens satt tillbaka jubileen... (sparat den dock)
 

Gavve

Greven
2-Faktor
Är det bara jag som tänker patrik bateman när jag ser jubilee. Kalla mig lättköpt men det får mig iaf lite mer sugen på jubilee (även om det känns gubbigt)
Sjukt snygg klocka iaf, jag blir avis!

hehe om det är en 16013... S/S DJ på jubilée tänker jag mer Clint Eastwood eller Roger Waters
 

m_s

Patek
2-Faktor
Håller med Gavve och Singular, räfflat och Oyster blev sådär. IF slät ring THEN Oyster ELSE jubilee! ;-)
 
Topp