• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DJ på G! Vad skall inhandlas??

Lägesrapport;

Har en nära bekant/vän som håller på att breaka i musikens underbara värld och ett klockintresse som ökar parallellt med views'en på YouTube. Visitkortet säger DJ och frågan nu är ju, som alla förstår, vad skall bäras när man, som blågul representant, repar skivor inför tusentalet housegroupies på Baoli, Cannes?


image.jpg



image.jpg



I nuläget har Angello patent på ROO och Bergling kör Rosé Daytona så vad kan föreslås utöver redan nämnda, mycket trevliga, val? Måste dock vara strycktåligt, svettsäker och samtidigt imponera på fans och klockforum.

image.jpg


Tack på förhand och om ni har tid så ta gärna tillfället att öka på antalet tittningar här nedan så är vi snart i land finansiellt. Heja Sverige!

 

snoozarn

Patek
2-Faktor
Kul tråd. Och bra sound har han, för jävligt att han ännu inte har fler views med tanke på all annan kommersiell skit som spelas just nu i house-genren.

Vad ligger budgeten på? Egentligen bara skita i vad alla andra har, kör på bara. Alesso rockar ju en Nautilus bland annat. Och SHM killarna har ju flertal ur per skalle så. Tim har väl också några APs. Om degen finns så tänk lite out of the box, allt för många kändisar osv inom musik som har APs så det blir tråkigt i längden. Skulle kört Patek, typ Nautilus eller Aquanaut. Stiligt.
 

zamboni

Omega
Instämmer med många övriga angående skönt sound och rådet att han ska köpa det han verkligen gillar. Tycke, smak och plånbok avgör. Men ska jag föreslå något lägger jag min röst på PP Aquanaut på gummi. Tycker den hade gjort sig utmärkt i ett DJ-bås och i alla andra sammanhang också för den delen. Är dock inte tillräckligt insatt i branschen så vet inte om någon annan DJ redan kör på den.

Bild oförskämt hämtad från uret.se

Capture.JPG
 

sharetracker

Cartier
Det tog mig den större halvan av en minut innan jag fattade varför tråden skapades överhuvudtaget. Jag menar, varför frågar killen? Han skriver ju att han har en DJ (datejust) på G. Då är väl saken redan klar o_O Men det klart, en förkortning kan ju ha fler betydelser än en, disc jockey...
 
Topp