• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djupdykning i norrland...

svesam

Rolex
Här sitter vi å nattsuddar efter en helkvälll med grogg och annorstädes och inser att vi har lite "djup" att bjuda på ...

image.jpg


Möjligen är detta en teaser till nästa norrlands GTG :)
 

R0B

Panerai
Några riktiga norrlänningar här? Ö-vik känns ju som Mellansverige. ;)

Själv är jag från Luleå, hade varit kul att köra en gtg här!
 

Solvik

Panerai
Luleå!
Då måste jag fråga om du har stått på..
image.jpg

..och gormat?
Själv är jag 08 som minns och saknar mina enstaka besök på
image.jpg

;)
 

R0B

Panerai
Härligt, ser ut att vara en trevlig klocka också minsann :)
Jepp! Så trevlig att jag inte klarar av att sälja den. Har satt ut den på blocket men nu när jag har köpare har jag ångrat mig. Det blir en service och sen tillbaka i klocklådan igen! Det är trots allt min första riktiga klocka, tror jag kommer behålla den för alltid! :)
 

svesam

Rolex
Jepp! Så trevlig att jag inte klarar av att sälja den. Har satt ut den på blocket men nu när jag har köpare har jag ångrat mig. Det blir en service och sen tillbaka i klocklådan igen! Det är trots allt min första riktiga klocka, tror jag kommer behålla den för alltid! :)

Samma med min SOHC, riktig keeper :)
Skönt att ha årminstone en keeper i samlingen !
 
  • Like
Reactions: R0B

R0B

Panerai
Samma med min SOHC, riktig keeper :)
Skönt att ha årminstone en keeper i samlingen !
Jo, känns som alla mina klockor kommer bli keepers. Har en omega po också som nästan känns som en medlem i familjen. Sånt säljer man ju inte. :)
Det får ta lite längre tid att spara till nästa helt enkelt! Första rolex, så det är väl värt sparandet!
 
Topp