• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Sant men jag tycker inte hansson ska spela överhuvudtaget.. han är alltid involverad i alla motståndarnas mål. Idag också. Moon borde få börja istället för han.
Håller med, Hansson har typ orsakat motståndarnas fyra senaste mål.. Dock är han en defensiv spelare vilket gör att Moon är fel person att ersätta med. Vill dock också gärna att Moon får chansen..
 

Linkan

Rolex
Håller med, Hansson har typ orsakat motståndarnas fyra senaste mål.. Dock är han en defensiv spelare vilket gör att Moon är fel person att ersätta med. Vill dock också gärna att Moon får chansen..
Tänkte mest att han satt upp hansson som mittfältare, men som back behöver vi bara ha 4st och sedan anfallare 2 och 4 mittfältare. Så får hansson sitta och kolla på matchen på avbytarbänken.
 

Josef B

Bestraffaren
Redo
20160827_115047.jpg
 

Makkanxd

Rolex
Var inhandlande ni det otroligt snygga dif natot? Skulle absolut kunna jobba med ett sånt ;)
Förövrigt,riktigt härliga matcher idag både på gräs å is!
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Överlägset bästa insatsen jag sett på hela säsongen, och då brukar jag vara petig..
Finns så många bra saker att lyfta så svårt att välja något. Om man tar något annat än det mest uppenbara; om Ranegie är lika bra på onsdag som idag får ajk och deras knattar i backlinjen det jobbigt..
 

Linkan

Rolex
Överlägset bästa insatsen jag sett på hela säsongen, och då brukar jag vara petig..
Finns så många bra saker att lyfta så svårt att välja något. Om man tar något annat än det mest uppenbara; om Ranegie är lika bra på onsdag som idag får ajk och deras knattar i backlinjen det jobbigt..
Inte att säga för mycket men på onsdag kanske vi bryter derbystreaken..satan vad skönt det var att titta på Dif-Malmö idag. Speciellt när halva släkten hejar på Malmö!
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
GT+ lavemang + GTG = @Apansson

Men för egen del så lägger jag skitmatcher bakom mig ganska snabbt och som apan säger så är vi ganska säkert parkerade i mitten av tabellen och kan i lugn och ro titta på när lillebror i kranskommunen ger allt för att bli tvåa
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Fan ikväll börjar hockeyn, ÄNTLIGEN!

Ger mig dock fan på att Leksand tar det, kommer blir deras enda seger på de första 15 omgångarna.. Menmen, ska bli sjukt kul med match, första gången på många säsonger som lagbygget känns riktigt spännande!
 

Hallis

Panerai
2-Faktor
Sjukt skönt med avklarad premiär. Spelet såg ok ut även om jag är lite rädd att det kan bli svårare när vi möter motstånd med tyngre backar.

Försvarspelet såg iaf ok ut och Tellan är evigt ung.

Dalabajen är dock klart sämre än Karlskrona föregående säsong. Blir nog inte en kul säsong vid siljans strand.
 
Topp