• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Makkanxd

Rolex
Högström, Hultström, Varakas & Kousa, 2 riktigt bra backkedjor! Kommer bli intressant och 4 raka vinster just nu. Hoppas på en 5:e imorgon.
Skulle vara välbehövligt, får ju hoppas att det fortsätter såhär tills juluppehållet så vi kan slappna av och njuta av julen..
Vore riktigt skojsigt att åka upp och se fuleå få stryk live, men tyvärr går mitt plan mot Skåne imorgon så inte riktigt på vägen :D
 

Linkan

Rolex
Skulle vara välbehövligt, får ju hoppas att det fortsätter såhär tills juluppehållet så vi kan slappna av och njuta av julen..
Vore riktigt skojsigt att åka upp och se fuleå få stryk live, men tyvärr går mitt plan mot Skåne imorgon så inte riktigt på vägen :D
Det är ett stort +1 på den, sedan vill jag ha ut Tambellini och in med någon mer intressant helst någon Europa spelande FWD som kan näta lite.
 

Makkanxd

Rolex
Nytt Nato! Helnöjd :)
IMG_0588.JPG
 

Linkan

Rolex
Han talade om intressanta värvningar det ska också bli spännande att se vad som kommer poppa upp, jag är förväntansfull först inför Svenska Cupen se vad han kan göra där med Djurgården och sedan självklart tills säsongsinledningen slutet av Mars sedan får man inte glömma första Derbyt.
 
Senast ändrad:

Apansson

Torpare
Jag tror Özcan kan bli bra för Dif (tyvärr). Klubben behöver en tränare med lite ordentlig passion!
Jag hoppas för Özcans skull att supportrarna har tålamod med honom, han förtjänar det. Har stor respekt för den mannen!
 
Topp