• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Jerico

Frank Andersson
2-Faktor
IMG_6349.JPG
Vi hoppas på en trevlig säsong!

Vänligen
AIK
 

Palenkovich

Patek
2-Faktor
Taggad som fan, nervös som fan...
FÅR inte förlora i premiären hemma mot en nykomling.. Jag skulle bli väldigt glad om Kim smeker fram en eller två bollar som Engvall förvaltar till mål. Det är ju där framme vi fortfarande har våra största brister, så om Engvall kan leverera känns det lite bättre..

Vilka ska gå ikväll? Har för övrigt 38 graders feber, men finns inte på kartan att jag inte skulle gå..
 

Josef B

Bestraffaren
Taggad som fan, nervös som fan...
FÅR inte förlora i premiären hemma mot en nykomling.. Jag skulle bli väldigt glad om Kim smeker fram en eller två bollar som Engvall förvaltar till mål. Det är ju där framme vi fortfarande har våra största brister, så om Engvall kan leverera känns det lite bättre..

Vilka ska gå ikväll? Har för övrigt 38 graders feber, men finns inte på kartan att jag inte skulle gå..
Det blir familjeläktaren för min del :)
 

Linkan

Rolex
Taggad som fan, nervös som fan...
FÅR inte förlora i premiären hemma mot en nykomling.. Jag skulle bli väldigt glad om Kim smeker fram en eller två bollar som Engvall förvaltar till mål. Det är ju där framme vi fortfarande har våra största brister, så om Engvall kan leverera känns det lite bättre..

Vilka ska gå ikväll? Har för övrigt 38 graders feber, men finns inte på kartan att jag inte skulle gå..
Samma här pallen, är också sjuk och ska också dit! Taggad som fasiken på detta. Tror på 2-0 till Djurgården
 
På väg till götet med tåg. Satan vad många bajare vi såg anlända med tågen från västmanland/dalarna när vi väntade på vårt abbonerade tåg på centralen. Ingen av bajarna verkade veta vart dom skulle.
 
Senast ändrad:
Topp