• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Josef B

Bestraffaren
Gameday
20160410_130341.jpg
 

Knypplarn

Cartier
Helt missat den här tråden. Naturligtvis säsongare på fotbollen. Tidigare sektion F, numera 310. 100% närvaro den här säsongen.

edit, bonuspoäng till den som kan placera min avatar. :)
 
Senast ändrad:

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Missade faktiskt sista hemmamatchen.
Däremot kommer jag ihåg Stefan Rehn's sista hemmamatch mot giffarna där han avslutar med att briljera och mer eller mindre skjuta guldet till Djurgården 2002.
Gåshud...


Jag var på sista matchen och har några bilder på mig och Rehn från den kvällen. Har dessutom några grässtrån från planen på jobbet. Har blivit idiotförklarad ett antal gånger pga detta.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Skulle vilja ha en bild på när polaren snodde guldhatten från huvudet på Geert den Ouden i halmstad. Söp givetvis bort den ungefär direkt.
Vet att det finns på film så hittar nån en bild på en hand som knycker den vill jag ha en länk.

Några andra i bekantskapskretsen fick för sig att båren var en bra guldsouvenir och knatade iväg med den (ca 100 m till de insåg att den var lite otymplig att ta på tåget). :D

Dublin var ju en jäkla resa det med.
Och Göteborg -92, men den resan var inte KS-vänlig. :rolleyes:

Kontentan är alltså att det var bättre (och sämre ur vissa perspektiv) förr.
 

Knypplarn

Cartier
Skulle vilja ha en bild på när polaren snodde guldhatten från huvudet på Geert den Ouden i halmstad. Söp givetvis bort den ungefär direkt.
Vet att det finns på film så hittar nån en bild på en hand som knycker den vill jag ha en länk.

Några andra i bekantskapskretsen fick för sig att båren var en bra guldsouvenir och knatade iväg med den (ca 100 m till de insåg att den var lite otymplig att ta på tåget). :D

Dublin var ju en jäkla resa det med.
Och Göteborg -92, men den resan var inte KS-vänlig. :rolleyes:

Kontentan är alltså att det var bättre (och sämre ur vissa perspektiv) förr.
Luxemburg 89?
 
Skulle vilja ha en bild på när polaren snodde guldhatten från huvudet på Geert den Ouden i halmstad. Söp givetvis bort den ungefär direkt.
Vet att det finns på film så hittar nån en bild på en hand som knycker den vill jag ha en länk.

Några andra i bekantskapskretsen fick för sig att båren var en bra guldsouvenir och knatade iväg med den (ca 100 m till de insåg att den var lite otymplig att ta på tåget). :D

Dublin var ju en jäkla resa det med.
Och Göteborg -92, men den resan var inte KS-vänlig. :rolleyes:

Kontentan är alltså att det var bättre (och sämre ur vissa perspektiv) förr.
Dublin var grymt! Vilket jävla ös! Stor bonus att Handbolls-Bengan dök upp på pubben innan match!
Köpenhamn var en grym insatts det med!
Blev en galen sneresa.. Jag och polaren körde ner och hem på dan, åkte direkt till jobbet och höll ett föredrag i skick som ett lik!
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Dublin var grymt! Vilket jävla ös! Stor bonus att Handbolls-Bengan dök upp på pubben innan match!
Köpenhamn var en grym insatts det med!
Blev en galen sneresa.. Jag och polaren körde ner och hem på dan, åkte direkt till jobbet och höll ett föredrag i skick som ett lik!
Vi var bara inne och vände på 'officiella' puben i Dublin. Insåg att vi inte kunde kröka som vi ville där.
Gled in på puben bredvid och träffade en snubbe från Brighton iklädd bajentröja. Tydligen fått den av din svenska tjej.
Han var inte jättelycklig över att det var just den som var den sista rena i väskan just den dan.:D
(Får väl tillägga att vi bara krökade med och hade allmänt roligt åt honom). Tror han gick på matchen sen och upplevde showen.

Köpenhamn var ju ett kapitel för sig med tanke på polisinsatsen.
 
Topp