• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Djurgårdens IF - Lite finare, lite bättre tråden

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
Jag är på! Har ingen biljett och om någon sitter på en extra de vill bli av med så köper jag den gärna. Finns det en PM tråd så lägg till mig där, please :)
 

Linkan

Rolex
isak_difse.jpg
 

Linkan

Rolex
Absurt märklig värvning. Fortfarande en riktigt bra målvakt, men de enorma summor han lär kosta att avlöna behövs ohyggligt mycket mer på en drös andra positioner.
Han kommer ha hög press ifrån fans och ledningen, i Turkiet denna säsong har han inte fått ihop det men sen är Turkiska ligan mycket bättre liga än allsvenskan. EM i somras fick han ihop det och tror/hoppas att han kommer hålla samma standard då som nu. Det kan absolut bli intressant, ska bli kul att hälsa honom välkommen tillbaka på matchen nu på söndag
 

Josef B

Bestraffaren
Nuvarande målvaktssituationen har varit skakig, så Isaksson är en välkommen värvning. Troligtvis väldig dyr men slipper man nedflyttning och kval så. Sedan framför allt all uppmärksamhet/publicitet runt klubben! Undrar hur det blir med Höie och Hampus nu?
Nu behövs det en anfallare till bara.
 

Matts

Vacheron
Pledge Member
2-Faktor
image.jpeg
image.jpeg
DIF - Ellos
2. - 2
Ett självklart djupt orättvist resultat som aktualiserar behovet av en sanningskomission inom domarkåren i syfte att gå till botten med de djupa orättvisor som drabbar DIF allt sedan DIF berövades på SM Guldet 2000 när Stefan Rehn fick sitt mål mot Sundsvall bortdömt.
 

Mforce

Vacheron
2-Faktor
Ska bli intressant vad svff kommer göra nu. Nedslagning av målvakt torde vara värre än ett päron.
Päron är ju skitfarliga. För att inte tala om imaginära femkronor.
Lakrits däremot är helt ok. Råder alla att köra lakrits i fortsättningen. ;)

För att återgå till seriositet. 1-1 (edit// alla säger iofs 3-0 så det kanske blir så då)för att matchen mer eller mindre var slut och böter till Jönköping gissningsvis.
Drevet kommer var 1/10 av vad det hade ifall nån större klubb varit inblandad. Gissar på exakt noll indignerade ledarskribenter i landsomfattande press.
Snubben som gjorde det syr de väl in ett tag. Antar han får en hyfsad summa att betala också.
Personligen hoppas jag på inget straff alls för klubben och hårt för snubben.
 

Linkan

Rolex
Jag förstår inte att man experimenterar med 5-3-2 under dessa viktiga måstematcher. Trodde Dempsey att laget skulle snubbla in vinst oavsett mot Östersund?
Fattar inte heller det.. trodde han skulle bevara hur spelet var föregående match mot Elfsborg. Där var det bra och vi kunde sluta experimentera.
 
Topp