• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

DNA märkning av klockor och annat

ChumpTime

Panerai
Du var mig en jobbig en. Svammel osv. Nu gällde det i bostaden/hemmet redan från start - vad gäller DNA märkning - ingenting annat. Borde veta eftersom jag startade tråden.
Tror inte någon lyckas få sista ordet med dig - men hoppas ändå att så är fallet..... ;)

Jag ber om ursäkt för att jag hotade demokratin genom att ifrågasätta ditt tolkningsföreträde av ämnets diskussionsramar. All hail adress. Ha det så kul med en bostad som ser ut som att någon har ejakulerat överallt under UV-belysning.
 
Så här ser det ut. Syns inte så mycket, men om man tittar noga ser det ut som lite ofärgat nagellack.

Nu har jag ansträngt mig för att hitta en vilkel där det syns så mycket som möjligt. Jag har alltså märkt bandhornen och i springan vid bakboetten (syns knappt alls).
 

Bilagor

  • image.jpg
    image.jpg
    166.9 KB · Visningar: 5
Topp