Laddar...
Nymans Ur 1851

Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Dnedne

Diskussion i 'Goodguys & Badguys' startad av Dnedne, 27 juni 2015.

1. Dnedne
    Trådstartare

Dnedne Bonde

Från:
    Skåne
    Nu har det blivit ett par affärer, så skriv gärna en kommentar här om ni har gjort affärer med mig :nailbiting:

Tack på förhand!

2. Dixie

Dixie Friends of KS

Från:
    Skåne men bor i Gbg
    Köpt panna av Dnedne. Enkelt och lätt. Bra konversation innan och trevlig f2f när vi gmf affären. Good Guy!

Dnedne gillar detta.
  3. virrooo

virrooo Präst

Jag har sålt en klocka för 10 000kr till Dnedne, möttes upp på fik, snabb och smidig affär! Jag gör gärna affär igen :) Good guy!

Dnedne gillar detta.
  4. JakubL

JakubL Företag Forumsponsor

Från:
    CZ/Germany
    I sold Rolex Cosmograph Daytona 116520 to Dnedne and all was flawless. Fast payment and everything. I can recommend this serious buyer ;-)

5. M021

M021 Friends of KS

Sålde en DD till Dnedne face to face över en kaffe. Inga konstigheter! Good guy.