Laddar...
Delicate Vintage Johannesens
Stäng notis
Nymans Ur 1851 & Klocksnacks Podcast
I tionde avsnittet av Klocksnack - tillsammans med Nymans Ur 1851 pratar vi klockor och mode med Per Nilsson från King Magazine!
Fräsig klocka på armen i all ära, men stil är ju trots allt lite mer än så. Och vem kan vara bättre att ta ett snack om dettamed än modemagasinet King's välklädde chefredaktör.

Information om avsnitt 10 >>

Produktionsbolag: Lejon Media
Stäng notis
Klocksnack tillsammans med Nymans Ur 1851 i final!

Sveriges bästa poddar ska röstas fram - visst vore det fantastiskt roligt om vi som nykomlingar gick och vann i vår kategori?
Om du har lyssnat och gillat vad du hört, gå då genast in och rösta på oss här: Podcastpriset >>

Tack!

Dokumentportfölj PRISBUMP

Diskussion i 'Lifestyle Köp & Sälj' startad av Depp-Erik, 16 augusti 2016.

1. Depp-Erik
    Trådstartare

Depp-Erik Stadsbo

DSC_0114.JPG DSC_0115.JPG DSC_0116.JPG
    Hejsan!
    Till salu finnes en dokumentportfölj i mycket gott skick. Skulle vilja säga att utsidan är i gott/mycket gott skick och insidan är i absolut nyskick då väskan använts väldigt lite. Den är av märket Cavalet i serien Milano och den är mörkbrun. Tror inte att denna modell tillverkas längre för den verkar inte finnas i nuvarande sortiment, nypris på väskor i serien Milano är ca 2000SEK och uppåt.

Fler bilder kan naturligtvis ordnas vid intresse. Skickar den helst inte, F2F sker i Lund/Malmö. Skulle du absolut vilja att jag skickar den så kan jag säkert ordna det men då står du för frakten, ingen retur. Jag har endast gjort en deal på KS men det resulterade i en goodguy-referens http://klocksnack.se/threads/depp-erik.46873/

Prisidé: 1000 kronor. Inga byten intressanta.

Prisbump: 800 kronor

Väl mött! / Depp-Erik

Senast ändrad: 20 augusti 2016