• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Donkii

Donkii

Boushh
2-Faktor
Ni fina trevliga människor som gjort affär med mig får gärna kliva fram och kladda i denna tråd :) tack på förhand.
 

lejake

Omega
2-Faktor
Lite sent, men icke desto mindre ärligt - Donkii är en goooood guy. Köpte en Girard-Perregauxdressare som jag fortfarande gillar väldigt mycket.
Snabbt, enkelt och bra!
 

petank

Omega
Köpte en Bratte Super Ocean av Donkii som just kommit hem till mig. Mycket nöjd. Bra kommunikation och snabb leverans. Absolut en Goodguy!
 

Omega

Omega
Det tog totalt en och en halv arbetsdag att få hem en klocka jag köpte av honom. Snabb och smidig affär utan några som helst problem. Helt klart goodguy!
 

Daedalus

Rolex
2-Faktor
Väldigt trevlig och hjälpsam säljare. Snabba svar och en paketering som skulle hållt för det mesta. Första köpet via Klocksnack gick som en fröjd, en given goodguy!
 
D

Deleted member 2240

Guest
Köpte en vintage Omega via Tratten. Mycket nöjd! Snabb leverans och mycket bra dialog!! Goodguy rakt igenom!
Snygg klocka också:)
 

Scaramanga

Patek
2-Faktor
Sålde en klocka i 20k-klassen till Donkii. Helt problemfritt. Snabb betalning och inget tjafs.

Grymt bra kille, och trevlig dessutom :) GG
 

Vess1an

IG-88
2-Faktor
Köpte en jättefin Tudor Sub av denna trevliga herre:)
Affären flöt på jättesmidigt, klockan var exakt som beskriven.Toppklass!
GG
 

Maro

Audemars
Sålt klocka till denna mycket trevliga Donkii! Allt var snabbt överstökat och klockan är nu hos sin nya ägare!
 

Bomier

Moderator
Moderator
Pledge Member
2-Faktor
Sålt en Rolex klocka, absolut inga problem, mycket trevlig herre ;)

Mvh
Micke
 
Topp