• Välkommen till ett uppdaterat Klocksnack.se

    Efter ett digert arbete är nu den största uppdateringen av Klocksnack.se någonsin klar att se dagens ljus.
    Forumet kommer nu bli ännu snabbare, mer lättanvänt och framför allt fyllt med nya funktioner.

    Vi har skapat en tråd på diskussionsdelen för feedback och tekniska frågeställningar.

    Tack för att ni är med och skapar Skandinaviens bästa klockforum!

    /Hook & Leben

Don't touch the watch!

Fritz1

Omega
Christian Bale i American Psycho gillar inte när damerna rör hans Rolex : )


Här är en något oskarp bild på hans TT Datejust:

lP7U47m.jpg


Ser riktigt nice ut, måste jag säga!
 

Apansson

Torpare
Filmen som fick mig att börja använda alkoholfri after shave.
Såg den tillsammans med en donna (jag hade självklart DJn på armen) och undrar scenen i trådstartaren vände hon sig mot mig och sa "Alltså, han är ju obehagligt lik dig"
Tog det som en komplimang.

Med tanke på hur jävla SNYGG Patrick Bateman är (no homo) så är det ju för fan den bästa komplimangen man kan få.
 

Portofino

Panerai
Har kört den repliken tre gånger i mitt liv. En gång på hells kitchen när en dam frågade vad klockan var, jag höll fram handleden för att visa (en rolex datejust btw) hon greppade min handled (antagligen för att se ordentligt) och jag levererar den. På svenska dock, "Rör inte.." De andra två gångerna behöver jag nog inte gå in på detaljerna men ena gången var på en strippclub i cannes och den andra gången var under... Samkväm. Hon skulle hålla fast mina handleder.. Ja ni förstår. Alla gånger har dock repliken haft högst önskad effekt.
 

Fritz1

Omega
Har kört den repliken tre gånger i mitt liv. En gång på hells kitchen när en dam frågade vad klockan var, jag höll fram handleden för att visa (en rolex datejust btw) hon greppade min handled (antagligen för att se ordentligt) och jag levererar den. På svenska dock, "Rör inte.." De andra två gångerna behöver jag nog inte gå in på detaljerna men ena gången var på en strippclub i cannes och den andra gången var under... Samkväm. Hon skulle hålla fast mina handleder.. Ja ni förstår. Alla gånger har dock repliken haft högst önskad effekt.

Mer liknande upplevelser som delges här, tack!
 

Guillbert

Audemars
2-Faktor
Med två vildar till barn är klockan alltid geggig för de har en tendens att alltid hålla på klockan.
Försöker säga rör inte men det fungerar dåligt :)
 
Topp